Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko ufosieppauksia nykyään?

Vierailija
13.03.2021 |

90-luvulla ainakin oli, ehkä myöhemminkin.
Ollaanko niin tautinen sivilisaatio, että muutkin kiertää kaukaa?
Mikä tässä mättää? Tellus ei ole in, miten voisimme kansakuntana itseämme mainostaa?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sieppaisivat mut. Saavat ihan vapaasti koskea anukseen kunhan eivät istuta implanttia aivoihin

Vierailija
22/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuispa. pääsis pois täältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamana aamuna olen herännyt aivan tiedottomana mitä on tapahtunut parina edellisenä päivänä. Epäilen että minut on kaapattu ja tutkimuksia on tehty anaalisesti, koska takapää on ollut kovin kipeä ja vuotanut verta. Myös taloni takapihalla on ollut epäilyttäviä jälkiä, aivan kuin joku olisi sulattanut lumeen paljaita kohtia.

Onko hyvät perät?

Vierailija
24/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliset tutkimukset on toivottuja! Siepatkaa minut nyt!

Vierailija
25/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan olen ufon jälkeläinen. Synnyin 70-luvulla jolloin oli paljon ufo havaintoja. Minulla monta sellaista tautia joille ei löydy lääketieteellistä selitystä esim. silmätauti jolle ei edes Amerikasta löytyny diagnoosia. Tämä vaan yksi esimerkki. Lisäksi aavistan tulevia tapahtumia. Äidiltä tämä minun alkuun saattaminen poistettu muistista.

Tällaisia mietin joskus puolitosissani.

Vierailija
26/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä ufoja siepataan.

Vierailija
27/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittyneemmät sivilisaatiot kävivät tutkimassa lajiamme joskus menneinä vuosikymmeninä, ja ufoista on silloin Suomessakin paljon havaintoja. Saivat ilmeisesti tietää mitä halusivat ja pitävät meitä erityisen kehittymättöminä, kun eivät ole ottaneet muulla tavalla enää yhteyttä.

Vierailija
28/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut siepattiin viime joulukuussa.

Vierailija
29/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole vielä yhtään ufoa saatu siepatuksi, joten ilmeisesti ei tapahdu.

Onhan noita useampi yhdysvaltojen korkea-arvoisia henkilöitä, jotka kertoneet nähneensä humanoideja tai salattuja todisteita niistä. Esim. luutnantti Walter Haut oli paikan päällä kun Roswellin tapaus sattui ja hän kertoi myöhemmin, että kyseessä todellakin oli ufo jossa oli humanoideja.

Lisäksi CIA:n ex päällikkö Chase Brandon on kertonut tutustuneensa Roswellin tapauksen asiakirjoihin, joista selvisi, että kyseessä todella oli avaruusalus, jossa oli humanoideja.

Myös Bob Lazar on kertonut olleensa töissä Area 51:ssa tutkimassa avaruualuksia. Häntä ei aluksi uskottu, mutta myöhemmin on selvinnyt, että monet hänen kertomansa asiat todella pitivät paikkansa. Esim. työntekijöiden tunnistamiseen käytettiin skanneria johon käsi asetettiin ja laite tunnisti käden luut. Myöhemmin selvisi, että Area 51:ssa todella käytettiin tuollaista tunnistautumistapaa.

Mielestäni hyvin mahdollista, että ihmisillä on hallussaan avaruusolioille kuuluvaa teknologiaa, sitä ei vaan haluta huudella tavallisille ihmisille.

Vierailija
30/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuivat kun kamerat yleistyivät. On ne humanoidit ovelia.

Loool. Eihän nyt niillä mitenkään voisi olla teknologiaa joilla vältetään kamerat. Eipä ei...

Vierailija
31/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän teknologialla te luulette että nuo TSMC:n laitteet pyörivät?

Tutustukaa vähän puolijohde teknologiaan ja miettikää kykenisikö ihminen todellakin keksimään tuollaista!!!!!!!!!

Vierailija
32/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
33/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan olen ufon jälkeläinen. Synnyin 70-luvulla jolloin oli paljon ufo havaintoja. Minulla monta sellaista tautia joille ei löydy lääketieteellistä selitystä esim. silmätauti jolle ei edes Amerikasta löytyny diagnoosia. Tämä vaan yksi esimerkki. Lisäksi aavistan tulevia tapahtumia. Äidiltä tämä minun alkuun saattaminen poistettu muistista.

Eiköhän sitä nyt naamasta näkisi jos olisit humanoidi.

Vierailija
34/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sitä nyt naamasta näkisi jos olisit humanoidi.

Mä olen ainakin tavannut monta ihmistä, joista voisin sanoa suoraan, että isä on varmasti ollut nimenomaan humanoidi.

Vierailija
35/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alienit = Vanhan Testamentin (ja muiden saman aikakauden kirjallisten lähteiden) ”tähdistä tulleet jumalan pojat” = langenneet enkelit, Luciferin jengi.

Ei kannata liikaa pohtia niitä, ovat olemassa, muttei niillä ole (ainakaan vielä) lupaa esittäytyä kovin avoimesti.

Vierailija
36/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alienit = Vanhan Testamentin (ja muiden saman aikakauden kirjallisten lähteiden) ”tähdistä tulleet jumalan pojat” = langenneet enkelit, Luciferin jengi.

Ei kannata liikaa pohtia niitä, ovat olemassa, muttei niillä ole (ainakaan vielä) lupaa esittäytyä kovin avoimesti.

Niillä on ollut siis kaksi tuhatta vuotta aikaa tutkia ihmisten ruumiinaukkoja eivätkä vieläkään ole löytäneet ratkaisua pulmaan. Mahtaakohan heidän teknologiansa sittenkään olla kaikilta osin kehittynyttä?

Vierailija
37/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näitä tapahtuu niin voisiko pyytää että kohdistaisivat sieppaukset niihin maskitta kulkeviin ja karanteenisäännöksistä piittaamattomiin koronanlevittäjiin. Ja saisivat pitää niitä ainakin kuukauden pois ennen palautusta.

Vierailija
39/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on ollut siis kaksi tuhatta vuotta aikaa tutkia ihmisten ruumiinaukkoja eivätkä vieläkään ole löytäneet ratkaisua pulmaan. Mahtaakohan heidän teknologiansa sittenkään olla kaikilta osin kehittynyttä?

Hassu. Ne ovat langenneita enkeleitä, ja tietävät ihmisistä kaiken. Kunhan vetävät teatteria ja silläkin pettävät monia herkkäuskoisia kuvittelemaan että ne ovat jotain kaukaisen sivilisaation edustajia.

Voi olla että jonain päivänä ne taas saavat tulla oikein näyttävästi esille. Mukanaan tietysti joku epämääräinen kosmisen rakkauden viesti.

Mitenkäs raamattu sanookaan: ”Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidakseen pelastua.”

Tänä päivänä tuollainen onnistuisi helpoimmin kun joukko alieneita tulisi kertomaan asioita. Aika harvassa olisivat ne, jotka eivät ottaisi todesta niiden juttuja.

No, tuo on eräs mahdollisuus vain.

Vierailija
40/106 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritan humanoidisia anaalitutkimuksia kotivastaanotollani.

Hinnat.

Sormella tutkiminen 150€/h

Kädellä tutkiminen 300€/h

Kielellä tunnustelu 45€/h

Jarppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan