Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: arvostatko yhtä paljon koulutuksellisessa mielessä..

Vierailija
13.03.2021 |

Ammattikorkeakoulua ja yliopistoa? Jos puhutaan esimerkiksi kaupallisesta alasta, missä raja on häilyvä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En arvosta ihmisessä erityisesti mitään koulutustaustaa, vaan pidän suuremmassa arvossa ihan muita asioita. Siis ihan sitä, millainen toinen on ihmisenä, ja mitä yleisemmin tekee elämällään. Monet tärkeät asiat opitaan ihan muualla kuin koulussa.

Itselläni on sekä AMK- että yliopisto-opinnot taustalla, enkä näiden ilmiselvistä eroavaisuuksista huolimatta koe, että kumpikaan olisi ollut toista haastavampi tai näin opintojen jälkeistä elämää ajatellen arvokkaampi.

Miksi sitten DI-koulutuksen liian vaativana kokevat menevät usein AMKiin?

Vierailija
22/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sitä, kun ihminen opiskelee muiden mielipiteistä piittaamatta juuri sellaista alaa, jota oikeasti itse haluaa opiskella, löytyy se ala ala sitten mistä tahansa oppilaitoksesta.

Kaikilla ei nimittäin ole tähän pokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tosielämässä kukaan pitää ammattikorkeakoulua yhtä vaativana. Pelkkiin yliopiston pääsykokeisiin valmistautuminen vie jo aikansa.

Vierailija
24/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sitä, kun ihminen opiskelee muiden mielipiteistä piittaamatta juuri sellaista alaa, jota oikeasti itse haluaa opiskella, löytyy se ala ala sitten mistä tahansa oppilaitoksesta.

Kaikilla ei nimittäin ole tähän pokkaa.

Hienoa. Mutta tähän ketjuun liittyen yliopisto vai AMK?

Vierailija
25/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Arvostan amkkilaisia enemmän. En itse ole amkki.

Vierailija
26/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpidolle sellainen toive, että nämä amk vs uni-pakottajat voisivat saada permabannin laudalle. Uskomattoman väsynyttä ja typerää.

Minun tiimissäni on väkeä sekä yliopiston, ammattikorkean että ammattikoulun koulutuksella, ja työt sujuvat kaikilla mallikkaasti. Koulutuksella on häviävän pieni painoarvo, jos tekijä on fiksu, utelias ja osaava.

Vierailija
27/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpidolle sellainen toive, että nämä amk vs uni-pakottajat voisivat saada permabannin laudalle. Uskomattoman väsynyttä ja typerää.

Minun tiimissäni on väkeä sekä yliopiston, ammattikorkean että ammattikoulun koulutuksella, ja työt sujuvat kaikilla mallikkaasti. Koulutuksella on häviävän pieni painoarvo, jos tekijä on fiksu, utelias ja osaava.

Miksi ihmeessä luet näitä, jos et halua näistä asioista keskustella?

Vierailija
28/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei missään tapauksessa! Vanha kunnon AV henki takaisin. Tappeluineen!

Vierailija
29/30 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on ihmeellistä. Jos kerran molemmat ovat kaikin puolin niin arvostettuja jne. niin miksi ihneessä amk:sta ei saa sanoa poikkipuolista sanaa? Vai onko se niin, että se koira...

Vierailija
30/30 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten ikinä törmänneet maisteriin, joka loukkaantuu verisesti yliopiston arvostelusta?