Minkä väriset kengät pinkkikirjavan juhlamekon kanssa???
Apua, auttakaa mua tyylitietoiset pliis. Minkä väriset kengät "pitää" olla mekon kanssa, jossa on vaaleanpunaista, pinkkiä, valkoista ja lohenoranssia. Mekko ostettu siis kirpparilta. Kesän juhliin olisi tarkoitus lähteä tuolla asulla.
Entä laukun sävy?
Kommentit (86)
Poimit jonkun niistä mekossa olevista väreistä. Laukku samaa väriä kuin kengät.
Joku mekossa esiintyvistä väreistä sekä kenkiin että laukkuun.
Vihreät kengät ja tasan samanvärinen laukku voisivat myös toimia. Moni muukin väri, kunhan laukku ja kengät ovat samaa sävyä.
Ap tässä. Kiitti kaikille. Mun ystäväni möisi nätin vaaleanpunaisen juhlalaukun 8 eurolla. Minkä väriset kengät tohon sit? Vaaleanpunaisetko? Ei ehkä sattuisi laukun ja kenkien sävy ihan justiinsa..... voiks laittaa beiget tai mustat kengät ja sitte sen vaaleanpunaisen laukun?
Vierailija kirjoitti:
Siniset Crocsit.
Noi olis kyllä mukavat jalassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nudet käy aina
Nude asu. Unohdanko mekon, kengät ja laukunkin. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Poimit jonkun niistä mekossa olevista väreistä. Laukku samaa väriä kuin kengät.
Saako noissa olla sävyeroa ja sävyvaihtelua, elikä kenkien ja laukun sävyeroa? En jaksa enkä raaskis värjäyttää kenkiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nudet käy aina
Elikä nudet kengätkö ja nude laukkuko?
ap
Ei pinkkiä jos paljon pinkkiä puvussa. Nudet/beiget korkkarit eikä mitään mammakorkoa. Ei valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajatelin lainatun teksin kirjoitajan kanssa!tyyli tajuinen en ole,mutta itse kyllä tiedän miten yhdistän minkäkin asun vaaten kengät.Kuin sen etten laita tuulipuvun kanssa korkareita jalkaan.
Käykö tohon mustat kengät ja entä vaaleanpunainen juhlalaukku? Mustat kengät olisi jo valmiina kaapissa jos vaan löydän ne.
Tai entä nudet kengät ja vaaleanpunainen laukku? Tarttiis ostaa vain ne nudet kengät ja kaverilta se laukku.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pinkkiä jos paljon pinkkiä puvussa. Nudet/beiget korkkarit eikä mitään mammakorkoa. Ei valkoista.
Tota mä mietin ittekin, että menee kyl ihan ähkypinkiksi jos kaikki on pinkin sävyä. Mut mikä on mammakorko?
ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen on mammakorko?
Voi herttinen.... mä lähden sinne juhliin tuulipuvussa ja siihen ne siniset crocsit. Mä en jaksa noita pukeutumiskoodeja pläääh. Inhoon korkkareitakin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajatelin lainatun teksin kirjoitajan kanssa!tyyli tajuinen en ole,mutta itse kyllä tiedän miten yhdistän minkäkin asun vaaten kengät.Kuin sen etten laita tuulipuvun kanssa korkareita jalkaan.
Ei ei koska tulee liian match match. Tai pahimmillaan ei ole oikeaa samaa sävyä ja lisää silli-salaatti-efektiä. Olen oikeasti muodin alalla töissä, enkä mikään tavis av-crocs-mamma.
Ei pinkkiä, eikä muutakaan mekon väreistä. Ei valkoista koska tantta. Ei mustaa koska raskas. NUDE. N U D E. Vaalean beigeä. Nudet kengät ja laukku. Uskokaa jo. Ja ei mustia sukkahousuja!
Vaalean sininen ja keltainen sopii hyvin pinkin kanssa.
Sain sen mekon halvalla: 5e. No nyt sitte se laukku tekis 8e. Ja voi äly jos pitää ostaa vielä ne kengät, voi että ne maksaa maltaita, inhoon kaupassa ravaamista.
ap
Valkoiset juhlakengät, laukun sävy voisi olla joku mekosta napattu väri.