Aamupalaverissa ryhmäämme liittyi nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli fiksu"
Sanoi kotona, että ei tietenkään niin fiksu kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Loppuviikkoni on oikeastaan jo pilalla.
Kommentit (49)
Jutun idea on se, että puolisoaan ei saa loukata, heittelemällä mitä tahansa kommentteja naisista. Mies ei arvosta omaa naistaan eikä sitä kommentoitua naistakaan.
Olen se, jota ukkos kehui. Mieletön limanuljaska! Kehtaakin! Kuudettakymppiä käyvä pönäkkä ukko!
Sanoinkin miesystävälleni, että katohan vain, niin se akkansa siitä mielensä pahoittaa ja niinhän siinä kävi.
Omakin kumppani kuolaa julkisesti muita naisia niin kuin useimmat miehet tuntuvat tekevän.
Jos kahvi on tänään erityisen hyvää, sitä ei saa/pidä sanoa? Sama, jos sää on mieluinen?
Voihan genitaali, kasvattakaa 100 % lisää aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vertailu on veemäistä, kohteliaisuus ei ole.
Sinä haluaisit miehesi jatkuvasti kuolaavan himoiten muita?
Ok Pena50v.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan neutraali kommentti. Itsekin saattaisin sanoa.
Onko sinusta tosiaan aikuisen käytöstä rankata jotain "nuoria pimuja" fiksuusjärjestykseen? Ja vielä omalle puolisolle ääneen. 😂 -eri
Hellyttävää kun vastataan tosissaan tälle trollille. Newbies...
Vierailija kirjoitti:
Jutun idea on se, että puolisoaan ei saa loukata, heittelemällä mitä tahansa kommentteja naisista. Mies ei arvosta omaa naistaan eikä sitä kommentoitua naistakaan.
Jos kommentoi jotakuta ihan muuta naista kuin puolisoaan, eihän siinä puolisoon kohdisteta mitään adjektiivia, siis ei mitään arvostelua. Nyt on joku yliherkillä.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että miehesi pettää sinua. Olen pahoillani puolestasi ap. Toivottavasti löydät paremman miehen joka arvostaa sua.
Kommentointi on loukkaamista, nimenomaan tarkoitettu puolisolle. Sama myös näissä kyyläämisissä, täydellistä toisen dissaamista.
Vierailija kirjoitti:
Niin teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertailu on veemäistä, kohteliaisuus ei ole.
Sinä haluaisit miehesi jatkuvasti kuolaavan himoiten muita?
Ok Pena50v.
Oma miehesi on ilmeisesti suorittanut kurssin "Sensitiivisyys parisuhteessa".
https://www.vauva.fi/keskustelu/4073436/aamulenkilla-vastaamme-tuli-nuo…
Mitähän seuraavaksi.
Sitä se on, piilovittuilua. Tässä lyhyt mies-ihminen-mies sanasto:
- Mä voin auttaa sua opiskeluissa/renkaidenvaihdossa/työnhaussa (=marttyyriytyy jos lopulta joutuukin sen tekemään)
- Ei mua kiinnosta aloittaa *jonkin instrumentin* soittoa (=pettää sua sen opettajan kanssa)
- Meen käymään *miehen nimi* viemään näitä silityskuvia (=menee naisen luo viemään tulostinta)
- Ei mua nyt kiinnosta se nylkytys (=olen vaikeasti tavoiteltava, yritä enemmän)
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä hämmentää se että mammat uskovat aina kaiken. Mistä on kyse???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan neutraali kommentti. Itsekin saattaisin sanoa.
Onko sinusta tosiaan aikuisen käytöstä rankata jotain "nuoria pimuja" fiksuusjärjestykseen? Ja vielä omalle puolisolle ääneen. 😂 -eri
Ylä- ja alapeukkujen määrä tähän absurdiin kommenttiin muiden vertailusta on täysin päinvastainen, kun aloituksessa vaihtaa yhden sanan, fiksu -> nätti. Samoin käy lähes kaikille muille kommenteille, jotka on kopioitu tästä toisesta ketjusta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4073436/aamulenkilla-vastaamme-tuli-nuor...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä hämmentää se että mammat uskovat aina kaiken. Mistä on kyse???
Niille ei ole koskaan kukaan ihana sanonut leveästi hymyillen "älä sä usko kaikkea, mitä netis on".
Vain ääliö päästää tuollaista suustansa ääneen. Parempi pitää mölyt majassaan ja ihailla ääneti muuten käy niin kuin tässä.
4/5 Well done!