Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kummilapsen lahjan kanssa? Liian kallis.

Vierailija
12.03.2021 |

Kummilapsen äiti toivoi yhtä juttua lahjaksi joka maksaa yli 70e!! Synttärilahjaksi teinille. Pyysi ja vastasin et ok, koska oletin tuotteen olevan paljon halvempi.

Ihan oikeesti. Onpa mäntti tilanne! Kummilapsen äiti on ystäväni ja aina ollut tarvittaessa otsaa pyytää. Mitä hittoa nyt oikeesti teen? Voin mä sen lupaamani jutun hankkia, ei mun talous siihen KAADU, mutta ihan normaalituloinen terveydenhuollon työntekijä olen enkä rahassa kylve.

Nyt mua lähinnä pöyristyttää se, että edes kehtasi pyytää! Uskomatonta!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä lupaamaan että toteuttaa toiveen oli tilanne mikä tahansa?

Vierailija
42/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kristillinen kirja? Sopisi rooliisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahja ja pidä huoli, että jatkossa vain kortti ja 10€.

Vierailija
44/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdatte koko synttärit. Hups vaan kun unohtu. Näin valtaosa kummeista toimii, vaikkei edes lahjaa odotettaisi ostavan.

Vierailija
45/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirja?

Vierailija
46/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kummilapsen äiti ei ole itse tarkistanut mitä kirja maksaa ja ajatellut sen olevan 30-50€.

Laittaisin kummilapselle lahjakortin 30-50€ kauppaan, josta kirjan saa ostettua. Teini tai perhe voivat laittaa loput.

Lahjakortti kirjakauppaan on ehdottomasti paras neuvo tässä ketjussa.

Vierailija
47/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kirjakauppaan. Toimii hyvin, kun voi antaa sähköisenä näin korona-aikaan, kun ei voi tavatakaan.

Vierailija
48/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje kummille: älä kysy lahjatoivetta, jos et aio lahjaa hankkia! Tai sano, että "haluan ostaa noin 25 e maksavan lahjan, mitä kummilapsi toivoo".

Tuskin se kummilapsen äiti oli soitellut, että osta nyt 70 e maksava lahja, eiköhän kummi ole itse kysellyt.

Omille kummilapsille (teinit) olen ostanut noin 200 e maksavia lahjoja ihan siksi, että mä voin ja siksi, että olen itse tuon rajan asettanut ja senhintaisia toiveita kysellyt.

Vierailija
49/49 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kummitytölle toivelahjoja, toinen kummi ilmoittaa suurieleisesti, että hän ei mitään ylikalliita toiveita kuuntele ja että kummilasta ei saa hemmotella pilalle. Miksi ei saisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä