Oletko ihastunut henkilöön jota et voi saada
Toisaalta tämä vaikea tilanne mut voiko tästä yrittää vaan jotenkin päästä...
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta yritän aktiivisesti päästä eroon, vaikeaa on, laastarit auttaa pitämään ajatukset muualla.
Taidat olla oikeasti tyhmä.
Voi kyllä!
Ja se ihastus aina vain syvenee ja syvenee.
Enkä voi tehdä mitään.
Muuta kuin olla ihastunut ja kärsiä. Mutta toisaalta tykkään ihastumisen tunteesta. Onpahan edes vähän jotain kutkuttavaa elämässä.
Kyllä, työkaveriini, ja pelkään olevani jopa rakastunut. Hänen käytöksestään päätellen tunteet ovat molemminpuolisia, sillä kemia välillämme on huikea. Olemme kumpikin tahoillamme aviossa ja perheellisiä, enkä halua rikkoa omaa perhettäni, koska kyllä haluan olla oman mieheni kanssa, enkä halua olla mukana rikkomassa työkaverini perhettä. Hymyilyksi ja kipinöinniksi jää. Hiukan auttaa tieto, että työsuhteeni on määräaikainen, mutta pari vuotta pitää vielä kestää, koska en usko tunteideni katoavan minnekään.
20 vuotta nuorempaan naiseen. Tyhmäähän tämä on, mutta aika parantaa.
Kolikon toisella puolella epätoivottu ihastus tuntuu siltä, kuin iho kuhisisi limaisia pieneläimiä. En halua olla maailman keskipiste ihmiselle, jonka läsnäolo ällöttää, ärsyttää ja pelottaa. Hän ei tunne minua lainkaan enkä haluaisi, että hän edes tietää minusta mitään. Silti tämä iilimato yrittää vallata tilaa elämästäni tehden työyhteisöstäni todella epämukavan paikan. Olen täysin suoraan ilmaissut, että en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä ja hän silti tarkoituksella seuraa minua projektista toiseen, koko ajan korvat höröllä ja silmät auki suuntaani. Jos nainen ei ole kiinnostunut, jätä hänet rauhaan.
Kyllä. Mies on naimisissa. Eli ei mitään mahdollisuutta.