Oletko ihastunut henkilöön jota et voi saada
Toisaalta tämä vaikea tilanne mut voiko tästä yrittää vaan jotenkin päästä...
Kommentit (26)
Kyllä vaan..ihastunut olen ollut jo pitkään ilman vastatunnetta. Vituttaa suunnattomasti, ei tästä tunteesta voi nauttia mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tai mikään ei ole mahdoton tapaus. Vaatii vain aikaa ja vaivaa.
Ai jos toinen vastaa ehdotukseen jostain yhteisestä tekemisestä, että eeehhh, ei kiinnosta, ja katsoo sinua (naista), kuin halpaa makkaraa?
Parempi niin. Liian moni ihastuminen päättyy vain vihastumiseen ja lopulta itkuun ja eroon.
AP:lle terveiset. Oliko tää vitsi? Katoppa vaikka sitä ketjua "Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle". Jos olet fiksu, et koskaan aukaise ketjua, koska se vie mukanaan. Itse eksyin sinne, kun piti löytää ratkaisu, miten pääästä eroon ihastuksesta tms. T: Mies
Joo. En kyllä tiedä kyseisestä henkilöstä oikeastaan mitään paitsi, että voisi olla kiinnostunut myös. En uskalla yrittää mitään ja mahdollisesti aiheuttaa mielipahaa. Katselen kauempaa ja pidän yllä mielikuvaa, että hän voisi olla minun.
Kyllä olen. Vastatunnettakin luulen saavani, mutta molemmat ollaan tahoillaan suhteissa. Ihana on töissä nähdä, mutta toisaalta vatuttaaa, kun tietää että siihen jää..
Mutta nautitaan siitä mitä saadaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos toinen vastaa ehdotukseen jostain yhteisestä tekemisestä, että eeehhh, ei kiinnosta, ja katsoo sinua (naista), kuin halpaa makkaraa?
Silloin täytyy jotain muutoksia tehdä. Tietysti totta on, että nainen on älykkäämpi yksilö ja ei niin ulkonäköriippuvainen kuin mies.
Kyllä, noin 4 vuotta jo. Yksipuolista ja toinen on täysin saavuttamaton. Mietin että koska tää menee ohi mutta ei varmaan koskaan.
Ihastun vain henkilöihin, joita ei voi saada. Mikäli joku ihastuu takaisin, niin liukenen paikalta.
Kyllä. Ollut jo pari vuotta. Hänen elämäntilanne ei anna mahdollisuutta ottaa selvää, että olisimmeko edes sopivia toisillemme. Minusta on silti ihana haaveilla. Ja muistella niitä tilanteita, kun tapasimme töissä. Enkä koskaan koskisi varattuun mieheen.
Olen! Itse olen homo ja mies johon olen ihastunut on torjunut minun lähestymiseni jyrkästi. En tiedä hänen suuntautuneisuuttan, mutta tiedän etten häntä en saa.
M 32
En enää, luojan kiitos. Meinas aivot kärähtää.
Kyllä, ärsyttää. Tuplasti vanhempi ja naimisissa. Koko ajan haluaisin vaan nähdä hänet.
Olen, mutta yritän aktiivisesti päästä eroon, vaikeaa on, laastarit auttaa pitämään ajatukset muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ärsyttää. Tuplasti vanhempi ja naimisissa. Koko ajan haluaisin vaan nähdä hänet.
Miksi alapeukut? Ei tää ole kiva tunne.