Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttuiko sinun käytös, kun sait tietää, että tytär tykkää tytöistä?

Vierailija
12.03.2021 |

Tuttavan muuttui ja en tajua miksi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen pahoinvoivaksi kun näen sellaista että samat sukupuolet yhdessä.

Jotenkin täysin luonnon vastaista.

Mietitkö usein, mitä heterot tekevät keskenään?

Minä en, koska pitäisin itseäni pervona. 

N, hetero

Vierailija
22/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttunut, paitsi kuten yksi mainitsi, että tulevista kumppaneista puhun nykyään sukupuolineutraalisti. Lapsia ei kukaan näistä aio "tehdä", se tehtiin selväksi jo ennen yhden kaapista tuloa :D Olen sinut senkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätykseni koin helpotuksen tunteen. Naiset kokevat paljon parisuhdeväkivaltaa miesten taholta, nainen on turvallisempi kumppani. Tuli sellainen olo, että tyttöni tulee olemaan turvassa.

Tämä ei valitettavasti ole totta,

Minulle on aivan sama kenen kanssa kukin seurustelee.

Paljon tuttavapiirissä samaa sukupuolta olevia pareja.

Vierailija
24/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kaksi tytöistä ilmoittanut olevansa bi. Siksi "tällä hetkellä", että ovat 14 ja 17, joten identiteetti saattaa vielä muuttua tai vahvistua kun kokemuksia parisuhteesta tai ylipäätään seurustelusta tulee. Molemmilla ollut ihastuksia, mutta ei vakavampaa seurustelua (17v on täysin varma, ettei ikinä löydä ketään, muistuu oma nuoruus mieleen 😁)

16v tyttö ja 20v poika taitavat olla ihan heteroja, mutta ei se muuttaisi mitään, jos jotain muuta ilmottaisivat olevansa. Pojan tämän hetkinen tyttöystävä on kyllä aivan ihana, toivon että suhde kestää. (Ihan sivuhuomio, ei liity aiheeseen)

Vierailija
25/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Tyttöä eikä poikaa Niin en tiedä mitä sanoa .

Vierailija
26/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuttuisi? Tytöistä varmaan neljännes on nykyisin tyttöihin kallellaan ja varmaan iso osa lopuistakin on jollain tasolla biseksuaaleja. Omakin tytär on bi ja ensimmäinen seurustelukumppani oli tyttö ja välissä oli poika ja taas tyttö. Ihan normaalia nykyaikana.

Tai oikeastaan on sen verran muuttanut, että itsekin olen nykyisin bicurious.

Vierailija
27/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimina en hyväksyisi

Vierailija
28/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuolla parikin on kyseenalaistanut tota, että naisen kanssa olisi turvallisempi elää, niin kyllä niissä luvuissa on ihan radikaali ero, jos verrataan kuinka usein Suomessa nainen on tappanut naisen ja kuinka usein mies on tappanut naisen. Ei se tietenkään tarkoita, että naisten välistä väkivaltaa ei olisi ollenkaan, tai että naiset olisivat täysin turvallisia tai ongelmattomia kumppaneita, mutta itsellä voisi tulla samassa tilanteessa sama olo kuin helpottmisestaan maininneella.

Vierailija
29/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuttui. Muutuin sulkeutuneeksi ja alkoholisoiduin. Sitten kun sain sulateltua asian, niin oli jo myöhäistä en noussut enää tästä alhosta.

Vierailija
30/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimina en hyväksyisi

Hyväksyisitkö ei muslimin poikaystävän? Tai että tyttö ilmoittaisi olevansa ei muslimi?

Ja mitä jos ilman hyväksyntää kuitenkin on lesbo, katkaisetko välit?

Vierailija
31/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä kysymys heterovanhemmille suunnattu?

Vierailija
32/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin joululounaalla kolme vuotta sitten ulos kaapista.Kyllä suuni loksahti auki,kun isäni siinä samassa huojentuneena itkien kertoi olevansa homoseksuaali.No,sitten isän ja minun leuat tipahtivat lattiaan,kun äiti paljasti olevansa seksuaali-identiteetiltään oikeasti mies!Äitini sukupuoli korjattiin kirurgisesti,ja nyt vanhempani elävät homoseksuaalisessa avioliitossa onnellisempina kuin koskaan aiemmin,kyllä tässä ei olisi onnellisemmin voinut käydä.

Vierailija
33/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuolla parikin on kyseenalaistanut tota, että naisen kanssa olisi turvallisempi elää, niin kyllä niissä luvuissa on ihan radikaali ero, jos verrataan kuinka usein Suomessa nainen on tappanut naisen ja kuinka usein mies on tappanut naisen. Ei se tietenkään tarkoita, että naisten välistä väkivaltaa ei olisi ollenkaan, tai että naiset olisivat täysin turvallisia tai ongelmattomia kumppaneita, mutta itsellä voisi tulla samassa tilanteessa sama olo kuin helpottmisestaan maininneella.

Luvut pitäisi vähintään suhteuttaa lesboparien yleisyyteen suhteessa heteropareihin. Tosin maalaisjärjellä veikkaisin, että pienemmän fyysisen kokoeron vuoksi henkirikokset olisivat tosiaan lesbosuhteissa hieman harvinaisempia, vaikka lievempi väkivalta olisi yhtä yleistä tai jopa yleisempää.

Vierailija
34/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätykseni koin helpotuksen tunteen. Naiset kokevat paljon parisuhdeväkivaltaa miesten taholta, nainen on turvallisempi kumppani. Tuli sellainen olo, että tyttöni tulee olemaan turvassa.

Johtuukohan siitä, että yhteiskunta ei suhtaudu välivaltaan sukupuolineutraalisti, vaan miehen harjoittama naiseen kohdistuva väkivalta nähdään pahempana kuin saman sukupuolen edustajien välinen - naisten miehiin kohdistamista väkivallasta nyt puhumattakaan.

Vierailija
35/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen pahoinvoivaksi kun näen sellaista että samat sukupuolet yhdessä.

Jotenkin täysin luonnon vastaista.

Ei ole mikäli kyseessä on kaksi naista. Sen sijaan on luonnotonta haluta jotain karvaista äijää rumine vehkeineen olipa haluajana nainen tai mies. Vai nuori nainen on luonnollinen ja sallittu seksuaalisen halun kohde.

Vierailija
36/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuukohan siitä, että yhteiskunta ei suhtaudu välivaltaan sukupuolineutraalisti, vaan miehen harjoittama naiseen kohdistuva väkivalta nähdään pahempana kuin saman sukupuolen edustajien välinen - naisten miehiin kohdistamista väkivallasta nyt puhumattakaan.

Miehen naiseen kohdistama väkivalta on tasa-arvoa puhtaimmillaan. Vain seksisti ei lyö naista. Monissa elokuvissakin on jo päästy niistä sovinistisista ajatuksista, että mies ei saa lyödä naista vaan elokuvissa miehet ja naiset tappelevat tasavertaisina toisiaan vastaan.

Vierailija
37/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimina en hyväksyisi

Hyväksyisitkö ei muslimin poikaystävän? Tai että tyttö ilmoittaisi olevansa ei muslimi?

Ja mitä jos ilman hyväksyntää kuitenkin on lesbo, katkaisetko välit?

En hyväksy seurustelua, oli sitten muslimi tai ei. Eroaminen uskosta ei ole pelkästään minun päätettävissäni

Vierailija
38/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jännämiesten taholta. Kiltti ja kunnollinen mies on turvallinen kumppani, mutta tyttösi reikä ei kihelmöi sellaiselle.

Vierailija
39/39 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein perinnöttömäksi.