Kerro häistäsi.
Kommentit (18)
Pienet kauniit ja herkät.Kun tanssin häävalssi mieheni kanssa(Marc almond:The slave)Naiset pyyhkivät ja sanoivat,ettö rakkauden läsnäolon oikein aisti siinä huoneessa missä tanssimme😍
Syötiin halal, nyt minulla kolme vaimo.
Ensi vuosi mina otta nelja vimu.
Vihittiin maistraatissa. Vieläkään kukaan sukulaisista ei tiedä, että meidät on vihitty.
Ensin oli siviilivihkimys,koska mieheni ei ollut käynyt rippikoulua,avioliiton siunaaminen tapahtui kirkossa.Minulle Jumalan siunaus avioliitollemme oli tärkeää,olemme papin aamenta tarvinneet paljon elämässämme.
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkällä raskaana. Käräjätuomari tuli kotiin vihkimään. Pienimuotoista ja rentoa.
Vastasit itsellesi. Miksi tänne kertoisin ??? En miksikään. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vihittiin maistraatissa. Vieläkään kukaan sukulaisista ei tiedä, että meidät on vihitty.
Miksi eivät tiedä?
Naapurin äijä vihki. Ryypättin 2 viikkoa häitä .
Vierailija kirjoitti:
Korjaus:nyyhkivät
Välimerkin, kuten kaksoispisteen, jälkeen tulee välilyönti.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äijä vihki. Ryypättin 2 viikkoa häitä .
Sama täällä. Kutsukortissa luki LAPETTOMAT HÄÄT. 🤣🤣🤣🤣🤣
Lana del Rey:National anthem:....and I loved HIM,I loved HIM I loved HIM and still love HIM.
Vierailija kirjoitti:
Pienet kauniit ja herkät.Kun tanssin häävalssi mieheni kanssa(Marc almond:The slave)Naiset pyyhkivät ja sanoivat,ettö rakkauden läsnäolon oikein aisti siinä huoneessa missä tanssimme😍
Naiset pyyhkivät? Mitä? Lattioita, pöytiä...? Oliko ne jossain harhoissa jos aistivat jotain outoa?
Anteeksi mutta en osaa kunnolla kirjoittaa puhelimellani enkä koneellakaan.Minun nuoruudessani kirjoitettiin käsin.
Lapsettomat häät. Koimme päätöksen mahtavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta en osaa kunnolla kirjoittaa puhelimellani enkä koneellakaan.Minun nuoruudessani kirjoitettiin käsin.
Etkös sä käsilläsi kirjoittanut nytkin?
Jäi pitämättä. Ajattelin petrata uusintakierroksella, jos miehenkin suhteen onnistaisi paremmin. Toisaalta, ehkä se mies riittää tälläkin kertaa. Juhlat jännittää liikaa, menee tärkeä päivä pilalle. Introverttiongelmia, osa ____.
Olin pitkällä raskaana. Käräjätuomari tuli kotiin vihkimään. Pienimuotoista ja rentoa.