Onko Ilja Repinin kuuluisa maalaus "Volgan laturit" sinulle tuttu?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siinä silloin 'yksi taide johtaa toiseen'
Valitettava sovellus tuosta on se, kun johonkin seinään on spreiattu yksi töherrys, siihen tulee heti 8 samantapaista töherrystä.
Ja viereen joku ainepäissään notkuva lippavino huudattamaan räppikaiutintaan ja notkumaan musiikin tahdissa (suunnilleen). Eli taas on useampi taiteenlaji esillä.
On. Ja olen sen nähnytkin Tretjakovin galleriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siinä silloin 'yksi taide johtaa toiseen'
Valitettava sovellus tuosta on se, kun johonkin seinään on spreiattu yksi töherrys, siihen tulee heti 8 samantapaista töherrystä.
Ja viereen joku ainepäissään notkuva lippavino huudattamaan räppikaiutintaan ja notkumaan musiikin tahdissa (suunnilleen). Eli taas on useampi taiteenlaji esillä.
Tarkoitit ehkä "musiikin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala asteen musiikin kirjassa oli kuva. 80 luvulla.
No kun mullekin tuli tällainen muistikuva, kun otsikon näin!
Miksi musiikin kirjassa olisi maalauksen (taulun) kuva?
Millaisia kuvia siinä sinusta pitäisi olla?
Korjaa, jos olen väärässä, mutta tietääkseni maalaustaide ja musiikki ovat eri asioita. Olisiko sinusta aivan normaalia, jos maalaustaidetta esittelevässä kirjassa olisi musiikin teoriaa ja partituureja? Tai kuukauden ilmaiskoodi Spotifyyn?
Onko sulle ihan vierasta se, että ala-asteen musiikkikirjassa on jonkinlaista kuvitusta?
Moskvitshin valot on kuuluisa. Siitä on tehty musiikkikappalekin. Olikohan niissä silloin 6 V sähköjärjestelmä?
Autosähköinen tunnelma täällä tänään. Voisi laittaa näyttelyn pystyyn missä on näytillä Volgan laturit ja puolan johto. Avajaisissa lauletaan luonnollisesti Virralla warren
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella ole. Inhoan perinteistä taidetta, niin hitsin tylsää. Lähes kaikki ennen vuotta 1950 tehdyt näkemäni maalaukset ovat olleet väsyttävän tylsiä.
Ehkäpä perehdyt taiteilijan nimeltä salvador tali maalauksiin. Niitä on ennen 1950-lukuakin.
Myös Hieronymus Boschin tuotteliaat vuodet osuvat ennen tuota käännekohtaa.
Mulla on autossa Boschin sähköt. Aina ei voi tietää, onko kaikki valokeilassa näkyvä ihan todellista. Ja sytytystulpat ilmeilevät ilkeästi, kun avaan konepellin.
Mulla Boschin imuri on ollut aina vähän oikutteleva. Yleensä kaikki sujuu ihan mallikkaasti, mutta joskus varrenpäästä turahtaa ulos varpusparvi.
Vierailija kirjoitti:
On tuttu. Myös venäläinen mussiikkitaide on tuttua kuten Moskovithin valot
:DDDD
Muistan, kun teineinä siskon kanssa alettiin aina hyräillä Volgan lautturit - säveltä, kun äiti komenteli vihaisena.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun teineinä siskon kanssa alettiin aina hyräillä Volgan lautturit - säveltä, kun äiti komenteli vihaisena.
Mitä se tähän liittyy?
Elon Muskin - Teslan Laturit on mielestäni hienompi
Oli muuten hyvä auto, oliko se nyt Noormarkussa eräs taksi oli ajanut 1,5 milj. km sillä.
Eikös sen taulun nimi ole: Volgan laiturit?
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen taulun nimi ole: Volgan laiturit?
Ei, vaan Volgan lättykestit
Mulla on autossa Boschin sähköt. Aina ei voi tietää, onko kaikki valokeilassa näkyvä ihan todellista. Ja sytytystulpat ilmeilevät ilkeästi, kun avaan konepellin.