Diabetes kakkonen, suolistovaivat, rasvamaksa ovat
itseaiheutettuja.
Miten kehtaatte hakea hoitoa kunnalliselta sairaanhoidolta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Niin liikenneonnettomuudetkin ovat. Ja urheiluvammat, kaatumiset, myrkytykset, synnytykset....
Et sitten pystynyt pysymään aiheessa. Tais kalikka kalahtaa.
Yleensä on, mutta D2 voi olla myös perimän aiheuttamaa. Suolistosairauksia jo pikkulapsilla, ei siis aina elintavoilla hankittuna.
Psyykkiset ongelmathan ne noiden taustalla on usein. Jännä että vieläkin on olemassa ihmisiä jotka eivät usko sairaudeksi sitä mitä ei silmin voi havaita..
Helposti. Niin kauan kuin joka palkasta häviää tonni jonnekin, odotan saavani julkista palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on, mutta D2 voi olla myös perimän aiheuttamaa. Suolistosairauksia jo pikkulapsilla, ei siis aina elintavoilla hankittuna.
Kakkostyypin diabetes johtuu aina väärästä ravinnosta. Suolistosairaudet lapsilla voivat johtua äidin huonosta ruuasta (raskaus, imetys)joten itseaiheutettu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkiset ongelmathan ne noiden taustalla on usein. Jännä että vieläkin on olemassa ihmisiä jotka eivät usko sairaudeksi sitä mitä ei silmin voi havaita..
Kyllä noi sairaudet voi havaita ilman psyyken vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin diabetes johtuu aina väärästä ravinnosta. Suolistosairaudet lapsilla voivat johtua äidin huonosta ruuasta (raskaus, imetys)joten itseaiheutettu sekin.
D2 voi tulla elintavoiltaan kunnolliselle, hoikalle ja liikunnalliselle ihmiselle, kun perimä on tarpeeksi vahva. Harvinaisempaa kyllä, mutta mahdollista.
Minä olen 162cm 54kg 2 tyypin diabetes, lääkärit ihmeissään. Sukurasite on kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D2 voi tulla elintavoiltaan kunnolliselle, hoikalle ja liikunnalliselle ihmiselle, kun perimä on tarpeeksi vahva. Harvinaisempaa kyllä, mutta mahdollista.
D2 johtuu aina väärästä ravinnosta, oli perimä mikä hyvänsä.
Ole huoleti, en mä haekaan. En ole käynyt vuosiin edes diabeteshoitajalla, koska ylipainoa. Lääkekorvaukset tosin otan, muuten ei olisi varaa ja aiheuttaisin suuremmat menot yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 162cm 54kg 2 tyypin diabetes, lääkärit ihmeissään. Sukurasite on kova.
Ei hoikkuus pelasta, jos ruoka on sopimatonta. Sukurasite ei vaikuta, vaan oma valintasi syömisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat mitat ja riski sairastua, vielä kuitenkin arvot ok. Minkä ikäinen
olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet?
Jos sulla on riski, niin teetkö sen hyväksi mitään, ettet sairastu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hoikkuus pelasta, jos ruoka on sopimatonta. Sukurasite ei vaikuta, vaan oma valintasi syömisissä.
Mene nyt muualle vauhkoamaan niitten ketoiluittesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet?Jos sulla on riski, niin teetkö sen hyväksi mitään, ettet sairastu?
Tottakai teen kaikkeni.
Miten kehtaat syyllistää sairaita ihmisiä, jotka ovat kuolemanvaarassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt muualle vauhkoamaan niitten ketoiluittesi kanssa.
Sulla näyttää olevan jotain vikaa luetun ymmärtämisessä. Ketoilusta ei ole kukaan muu maininnut. Ehkä sun kannattais mennä jo nukkumaan.
Diabetes tulee statiineista. Statiineja pakko syödä geneettisesti tapissa olevien kolesteroliarvojen takia. Olen alipainoinen 50v
Vierailija kirjoitti:
Diabetes tulee statiineista. Statiineja pakko syödä geneettisesti tapissa olevien kolesteroliarvojen takia. Olen alipainoinen 50v
Statiineja ei ole mikään pakko syödä. Kun ja jos olet täydessä ymmärryksessä etkä holhouksen alainen.
Niin liikenneonnettomuudetkin ovat. Ja urheiluvammat, kaatumiset, myrkytykset, synnytykset....