6 kk vauva "kaatuilee"
Vauva alkoi jokin aika sitten pyöriä oman akselinsa ympäri ns.kellonviisarina kun on mahallaan. Kääntyy helposti selältään mahalleen ja toisinaan myös mahalta selälleen. Ei vielä ryömi. Työntää itseään liukkaalla lattialle taaksepäin.
Mutta välillä mahallaan ollessa, kun rintakehä on nostettu ylös, ja tavoittelee leikkimston kaaressa roikkuvaa lelua korkeammalta, kellahtaa sivulle eli ns.kaatuu. Onko tämä ihan normaalia? Pitäisikö tasapaino olla jo parempi? Eli on tällöin jalkojen ja yhden käden varassa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää.
Kiitos avustasi. 💕
Pohdin siis, että onko vauvan tasapainossa tms.jotain vikaa? Huimausta? 🤔😆
ap
Mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta.
Kiitos sulle. 💛
Olisin enemmän huolissani, ellei tekisi tuota.
Vierailija kirjoitti:
Olisin enemmän huolissani, ellei tekisi tuota.
Ihana, kiitos. 🥰
ap
Ihan normaalia. Älä nyt tyhjästä stressaa. Hänella todella on tasapainossa ongelmia, koska hän on vasta 6 kuukautta vanha. Sen ikäisillä kuuluukin olla vajetta tasapainossa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Älä nyt tyhjästä stressaa. Hänella todella on tasapainossa ongelmia, koska hän on vasta 6 kuukautta vanha. Sen ikäisillä kuuluukin olla vajetta tasapainossa 🤣
Ihana. 😆💛
Ja oon siis työssä leikki-ikäisten parissa, eli lapsista väitän jotakin tietäväni, mutta lähisuvussa ei oo vauvoja ollut vuosiin eikä kavereillakaan/tutuilla.
ap
Ihan normaalia. Turhaan hätäilet.
Pehmeää peittoa vaan alle. Varmasti tilanne jo huhtikuulla parempi.
Normaalia, mutta saattaa olla kyseessä Maggie Simpson. heh
Vauvan pää on suhteessa tosi painava, joten helposti kellahtaa sen suuntaan.
Miksi näin paljon miinuksia? Vauva palstalla ei saa enää puhua vauvoista?
Harjoittelee liikkumista. Hyvä asia.
Eli kellahtelee mahaltaan sivusuuntaan kun tavoittelee lelua, joka on hänen päänsä yläpuolella.
ap
pa.on esikoinen kuten varmaan arvata saattoikin 😍🙈