HUS:n alue 499 tartunta tänään!!
Way to go pääkaupunkiseutu. Huh! 200 tartuntaa muualla ja loput HUS:n alueella, 700 yhteensä.
Jos ei nyt tule sulkuja niin milloin sitten? Joku jo väläytteli, että ulkonaliikkumiskielto tulossa. En ihmettele!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, 500 tartuntaa on vähän, kun HUS alueella asuu kuitenkin 2.000.000 ihmistä.
Höpö höpö, 1,6milj siellä asuu.
Mutta tartuntoja noin 40.000. Tällä hetkellä mannersuomen ylivoimaisesti pahin ilmaantuvuus, muut maakunnat ei lähelläkään tartunnoissa/asukasluku.
Yli 1,7 miljoonaa.
https://www.terveyskyla.fi/palliatiivinentalo/palvelut/hyks-erityisvast…
Lue eka lause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 4*brittimuunnos. Lopputulos: yhdellä nuhaa ja kuumetta, enimmillään 38 (hän sai taudin töistä mieshenkilöä). Toisella lievä nuha, sellainen että piti aamulla niistää. Kaksi muuta sairasti oireettomana. Yhteen perheenjäseneen ei tarttunut (testattiin kahdesti).
”Pahin” tilanne siis tartunnan perheeseen tuoneella: 5 vrk kestänyt flunssa ilman yskää.
Olemme eristykseen jo luisuneet. Onneksi ei osunut kesäkuukausille. Tähänkö takia kaikki pitää sulkea?
Olis loukkaus kehitysvammasia kohtaan kutsua sua sellaseksi. Minä minä minä ja mun lievät oireet
Ei mulla ei ollut oireita ollenkaan, joten älä levitä väärää tietoa. Altistumisen takia testattiin ja tulos positiivinen, brittimuunnos.
T. Se maisteri
Mun työkavereista (kaikki muuten maistereita) sairastui brittimuunnokseen helmikuun aikana neljä. Yksi oireeton, yksi 2,5 viikkoa 39 asteen kuumeessa mutta pärjäsi kotona, kaksi joutui sairaalaan, toinen heistä teholle. Oireetonta lukuun ottamatta kaikki ovat vielä sairaita ja ainakin koko maaliskuun sairaslomalla. Ovat kuvailleet koronaa elämänsä kamalimmaksi kokemukseksi.
Ja koska sitä kuitenkin tulee joku jankuttamaan niin pahiten sairastuneet olivat alle 50-vuotiaita, normaalipainoisia ja perusterveitä. Yksi itse asiassa vielä todella urheilullinen (urheili aiemmin ammatikseen). Koskaan ei voi tietää, millaisena se omalle kohdalle osuu.
Sairastitko sinäkin oireettomana, vai onko sellainen huono työpaikka, jossa altistuneita eitestata?
T. MaisteriOlin karanteenissa ja testattiin kyllä, kaksi kertaa kuten muuntoviruksen kohdalla tehdään. En onneksi sairastunut.
Toi on jännä juttu kun jotkut ei saa millään tartuntaa — ei edes samassa perheessä asuvat. Siinäpä tutkijoille puuhaa.
Kauppoihin maski pakko mamuille , virolaisille ja meille kaikille! Onneksi kapakat kiinni 👍
Milloin rokotebussi tulee ItäHelsinkiin?