Ravintoloiden boxien hinnat
Nyt ravintolat tarjoaa take away boxeja, mitkä valmistetaan/viimeistellään kotona ja hintaa on keskimäärin 100€/2 hlöä. Kuinka moni noita oikeasti hakee tuolla hinnalla? Normistikkaan ei kovin usein ravintolassa syö tuolla hinnalla, vaikka usein ravintolassa onkin tapana syödä. Mutta että itse valmistaa ja syö kotona itse katettuun pöytään ja maksaa siitä noin kovan hinnan. Ei kiitos.
Kommentit (12)
50€ saan itselleni viikon ruuat, et saa olla melko kattava ruokaboxi tuolla hinnalla.
En hae, tilaan woltilla valmista ruokaa. Tai teen itse.
Ei jatkoon, ylihintaista mautonta saissee
Luulisi, että möisi paljon enemmän jos maksaisi vähemmän. Jotenkin älyttömältä tuntuu maksaa tila ja tarjoilukuluja, mitkä näihin hintoihin epäilemättä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että möisi paljon enemmän jos maksaisi vähemmän. Jotenkin älyttömältä tuntuu maksaa tila ja tarjoilukuluja, mitkä näihin hintoihin epäilemättä kuuluu.
Yhtään linkkiä ei ap vielä tähän mölinäänsä ole laittanut, mutta te vaan taivastelette kalliita hintoja.
Normaalisti menut maksaa näissä ravintoloissa saman, kun mitä nämä boxit nyt.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti menut maksaa näissä ravintoloissa saman, kun mitä nämä boxit nyt.
Katselin samaa parista ravintolasta. Jäi tilaamatta kun samalla hinnalla nyt valmistaa itse ruoat. Halvemmalla pääsee kun menee ostamaan raaka-aineet itse.
Keitetään perunoita 1€ kilo. Jauhelihaa4€ mausteet ja leipä1€.
Tässä pari esimerkkiä: Kajo (Tampere), Muru, Passio, Penelope.
Mistä sinä haet boxisi??