Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen vastuu Levin ja Lapin tartunnoissa

Vierailija
12.03.2021 |

Miksi sulkua ei tehty heti. Miksi hallitus antoi pitää hiihtolomat ennen sulkua. Hallitus on täydessä vastuussa. Vieläkö luotat hallitukseen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuu on tartuttajalla. Ohjeistus on varmaan kaikilla selvillä, on yksilöstä kiinni kuinka niitä noudattaa.

Mistä tietää olevansa tartuttaja? Vastauksesi on tyypillistä terveyssosialismia, jossa oma vastuu on ulkoistettu muille. Sinä itse voit tietämättäsi olla oireeton koronankantaja. Onko se silloin sinun vikasi, jos tartutat jonkun? Vai voisiko ihmisellä itsellään olla vastuu suojata itseään?

Pöljä. On asennoiduttava niin, että on itse se tartuttaja.

Miksi ihmiset eivät sitten tee niin? Miksi ei katsota eteensä, vaan maskin aiheuttamassa katteettomassa turvallisuudentunteessa tuijotetaan kännykkää tai varpaita kävellen vasenta laitaa tai mutkitellaan ja törmäillään muihin? Tätä näyttää olevan ihmisten oma vastuullisuus.

Vierailija
22/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuu on tartuttajalla. Ohjeistus on varmaan kaikilla selvillä, on yksilöstä kiinni kuinka niitä noudattaa.

Mistä tietää olevansa tartuttaja? Vastauksesi on tyypillistä terveyssosialismia, jossa oma vastuu on ulkoistettu muille. Sinä itse voit tietämättäsi olla oireeton koronankantaja. Onko se silloin sinun vikasi, jos tartutat jonkun? Vai voisiko ihmisellä itsellään olla vastuu suojata itseään?

Olisiko sitten jokaisen syytä suojata muita olemalla menemättä paikkoihin joissa on paljon muita ihmisiä? Jokainen ei voi suojata omia verorahojaan typeryksiltä tai omaa terveyttään siltä ettei mahdu teholle kolarissa oltuaan koska matkustusintoiset täyttävät teho-osastot tahallaan hankkimillaan koronoilla.

Kyllä, jokaisen pitäisi välttää turhaa liikkumista etenkin tungoksessa. Vaan eihän maskinkäyttäjätkään niin tee, kun on niin turvallinen olo sen maskin takana.

Noin muuten lähtisin edelleen liikkeelle itsensä suojaamisesta, eikä muiden suojelemisesta. FFP3 maski naamalle, niin ei korona tartu, eikä tartuta muita. Mutta ei, vaaditaan vain muilta toimenpiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa nyt kaikki, mä voin ottaa vastuun.

Vierailija
24/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, jokaisella on vastuu siitä, ettei tartuta muita. Ja silloin pysyy kotona, ei pörhellä baariin eikä Leville ja jos on pakko jonnekin mennä, käytetään maskia, pidetään turvaväli ja pidetään kädet puhtaina.

Sinä tässä pakenet vastuuta roikkumalla kiinni ""tietämättömyydessä".

Vierailija
25/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt vankilassa kirjoitti:

keskustan lintilä kehoitti ja pyysi suomalaisia matkustamaan lappiin. kyllä on äijällä ministeri kiimaa. eikö häntä saada vastuuseen. JÄLKI PYYKISSÄ HÄNKIN JOUTUU OIKEUTEEN MUIDEN MINISTEREIDEN TAVOIN. SYYTTEENÄ KANSAN TUHONTA. ESIM RUONDAN SUOMESSA HYYSSÄTTY TAPPAJA. MINISTERIT OVAT TEHNEET VASTAAVAN TEON.

Olet sekaisin mutta silti: matkustaa voi turvallisestikin. Ilmoitin poliisille sinut, saatat tarvita apua päästäksesi hoitoon.

Vierailija
26/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä. On asennoiduttava niin, että on itse se tartuttaja.

Miksi ihmiset eivät sitten tee niin? Miksi ei katsota eteensä, vaan maskin aiheuttamassa katteettomassa turvallisuudentunteessa tuijotetaan kännykkää tai varpaita kävellen vasenta laitaa tai mutkitellaan ja törmäillään muihin? Tätä näyttää olevan ihmisten oma vastuullisuus.

En tiedä miksi itse hankkiudut liian lähelle muita, mutta minä en niin tee. Kysy siellä tungoksessa oikein kovalla äänellä, maski turpasi edessä.

Vierailija
27/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkailuyrittäjiltä tuet karhuttava takaisin. Miksi maksaa korvauksia koronahaitoista, kun yrittäjä itse tietoisesti levittää koronaa saadakseen tukia, että voisi levittää saadakseen jne jne.

Vierailija
28/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään vastuu, luulisi vuosi tätä pelleilyä jo kertovan.

Vierailija
29/29 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on tehnyt kaiken minkä on voinut (sanon tämän vaikka en ole yhdenkään hallituspuolueen kannattaja).

Kansalaiset (no, tarkemmin: osa kansalaisista) ovat sen sijaan tehneet kaiken minkä ovat voineet sabotoidakseen kaikkia koronan suitsimistoimia.

Eli jos vastuunkantajaa haetaan, se on aika monella peiliin katsomisen paikka.

Jos olisimme kaikki todella noudattaneet ohjeita ja välttäneet kaikkia ei-välttämättömiä kontakteja muiden ihmisten kanssa, koronaa ei enää Suomessa olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi