Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sua veeituttaa eniten just nyt?

Kyllästynytpaska
12.03.2021 |

Heipähei,
Ajattelinpa tulla tänne märisemään kun ei tässä nyt satu ketään olemaan kelle voisi tähän hätään jakaa pahaa oloa.hehheh.
Eilen kävin työhaastattelussa, into pinkeenä menin, kauhea piinapenkki ja hiillostus. Ei jäänyt fiilis että sinne edes töihin haluisinkaan. ”Mutta kun jotain ois saatava ennen kun työt loppuu” huoh. No tänään sitten tuli soittoa että tietenkin toinen valittu. Että coi vituttaa silti.
Työnhaku muutenkin niin perseestä kun 90% töistä rajattu pois osaamisen tai synnynnäisen vamman takia.
Tultaa tänne pliis märehtimään mun kanssa, en jaksa olla positiivinen tänään, en sitten yhtään. Mikä teitä ärsyttää just nyt?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tais kattella eilisen uuden päivän.

Vierailija
2/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ei suoranaisesti veetuta mikään. Mutta eipä hätää, kyllä viimeistään sunnuntaina jälleen veetuttaa, kun miettii maanantaiaamua ja kellon soittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
4/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota enää mikään päähän😊

Terv. Eläkeläinen alk. 1.3.-21

Vierailija
5/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä uudessa päivässä kävi? Ei ole aikaa katsoa telkkua.

Ap

Vierailija
6/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota enää mikään päähän😊

Terv. Eläkeläinen alk. 1.3.-21

Vierailija
7/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua veetuttaa:

-korona

-rajoitukset ja eristäytyminen - > masennus

-exä joka haluaa vittuilla mulle jättämällä elarit maksamatta

-itse opiskelija, jonka opiskelut tauolla, mies joutui lomaututetuksi töistä

-edellisen takia tärkeät laskut rästissä, mm. lapsen harrastusmaksut (kiitti vaan exä jeesistä)

-k-pää koiranpentu on tuhonnut KOKO kämpän, seinistä huonekaluihin, mulla on ollut koiria aiemminkin, ei ikinä tällaista ongelmaa, nyt otin rodun mikä ei sovi mulle, miehen mieliksi

-mies ei luonnollisestikaan koiraan ole sitoutunut, vaan koulutus jäänyt mun harteille

-peruttiin oma lomareissu muutaman viikon takaa, ettei vaan tule koronaa. No miehen lapsi iloisesti soittaa äitinsä kanssa että miten he ovat siellä MINNE MEIDÄN PITI MENNÄ.

-tää samainen ihana miehen exä lähettelee meille viikon välein vaihtopäivinä viestiä miten lapsi oppinut meiltä kiroilemaan, tarhaterveisiä miten joku hanska puuttuu (ihan ku ne tädit ei ite sanois mun miehelle ku joka toinen viikko päivittäin hakee lapsen tarhasta) ja syödään pelkkää makaronia (joka ikinen kerta kritiikkiä)

-Vuoden verran oon nyt totaalieristäytynyt, ja elänyt suurinpiirtein instan kautta. Eniten vituttaa, että kaiken maailman suvi beet, martinat ja belorfit hilluu Dubaissa ja ties missä mistään välittämättä, ja ME ollaan karanteenissa koska koronaepäily. Vaikka ollaan yritetty elää niin minimissä ja yhteiskunnan haluamalla tavalla kuin olla ja voi.

Siitä.

Vierailija
8/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua veetuttaa:

-korona

-edellisen takia tärkeät laskut rästissä, mm. lapsen harrastusmaksut (kiitti vaan exä jeesistä)

-k-pää koiranpentu on tuhonnut KOKO kämpän, seinistä huonekaluihin, mulla on ollut koiria aiemminkin, ei ikinä tällaista ongelmaa, nyt otin rodun mikä ei sovi mulle, miehen mieliksi

-mies ei luonnollisestikaan koiraan ole sitoutunut, vaan koulutus jäänyt mun harteille

-peruttiin oma lomareissu muutaman viikon takaa, ettei vaan tule koronaa. No miehen lapsi iloisesti soittaa äitinsä kanssa että miten he ovat siellä MINNE MEIDÄN PITI MENNÄ.

-tää samainen ihana miehen exä lähettelee meille viikon välein vaihtopäivinä viestiä miten lapsi oppinut meiltä kiroilemaan, tarhaterveisiä miten joku hanska puuttuu (ihan ku ne tädit ei ite sanois mun miehelle ku joka toinen viikko päivittäin hakee lapsen tarhasta) ja syödään pelkkää makaronia (joka ikinen kerta kritiikkiä)

-Vuoden verran oon nyt totaalieristäytynyt, ja elänyt suurinpiirtein instan kautta. Eniten vituttaa, että kaiken maailman suvi beet, martinat ja belorfit hilluu Dubaissa ja ties missä mistään välittämättä, ja ME ollaan karanteenissa koska koronaepäily. Vaikka ollaan yritetty elää niin minimissä ja yhteiskunnan haluamalla tavalla kuin olla ja voi.

Siitä.

Tsemppiä!! Niin perseestä tää tilanne! Joko sul pyyhki hyvin tai helvetin huonosti.

Vierailija
9/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua veetuttaa:

-korona

Siitä.

Tsemppiä!! Niin perseestä tää tilanne! Joko sul pyyhki hyvin tai helvetin huonosti.

Tässähän vaan murto-osa, mitä en voi kirjoittaa että mua ei tunnisteta. Jos kertoisin koko tarinan, tietäisit että pyyhkii helevetin huonosti. 😁

Mutta KYLLÄ SE TÄSTÄ JNE!!!! 1!1!1

Vierailija
10/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa: Kaikki.

Vierailija
11/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauteni. Tai siis olen todella väsynyt lähinnä. Rv 36 menossa ja kaksosia odotan. Tuntuu että halkean ja joka paikkaan sattuu aivan hirveästi. Kun vauvoilla ei hätää ja muutoinkin kaikki vielä ok niin jaksettava vain vielä. Loppuuhan tämä kohta mutta nyt on vähän vaikeaa. Puolison mielestä lähinnä teeskentelen kun aiemmat raskaudet toisenlaisia. Se ärsyttää kaikkein eniten.

Vierailija
12/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tyttöystävää. Se harmittaa :(

Vierailija
13/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauteni. Tai siis olen todella väsynyt lähinnä. Rv 36 menossa ja kaksosia odotan. Tuntuu että halkean ja joka paikkaan sattuu aivan hirveästi. Kun vauvoilla ei hätää ja muutoinkin kaikki vielä ok niin jaksettava vain vielä. Loppuuhan tämä kohta mutta nyt on vähän vaikeaa. Puolison mielestä lähinnä teeskentelen kun aiemmat raskaudet toisenlaisia. Se ärsyttää kaikkein eniten.

Voi eeeei, ymmärrän! Mulla menossa rv 20 ja tosin yksi, ei voi verratakaan sun olotilaan..

Ei oo muutaman pari viikkoa enää! Koita jaksaa ystävä ❤️ miestä myös.. 😒

Vierailija
14/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset; mitään ei saisi tehdä, mihinkään ei saisi mennä

Maskit; ei saa edes hengittää enää?

Nykyinen työpaikka... en jaksa

Elämä muutenkin jotenkin epäonnistunut

Vierailija
15/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaa-älyinen persoonallisuushäiriöinen poika.

Vierailija
16/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitten hakeminen. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin jatkuva "et kelpaa" viesti. Mihinkään en pääse, koskaan. Ja sit katotaan kieroon ja syljetään päälle kun mukamas jotenkin ihan v i t u k s e e n haluan elää tässä paskassa.

Vierailija
17/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavotteena laihduttaa tänä vuonna tasan20 kg. Nyt 3,5 kk takana ja paino pudonnut vain vähän yli 3 kg :( veeituttaa todella paljon. Tiukassa on kilot.

Vierailija
18/18 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja panetus.