Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jollain tavalla sabotoinut ikäväksi kokemaasi työnantajaa

Vierailija
12.03.2021 |

Ja miten?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kirjoittelin eri sähköpostiosoitteilla huonoja arvioita Googleen työnantajasta 😄

Vierailija
22/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä! Virosta hankitulla taserilla pari ”shokkia” firman lähiverkkoon, kun irtisanoivat ilman perustetta. Ajattelin, että tuo on kuin staattinen sähköpurkaus x10000 ja että varmaankin aiheuttaisi jotakin, ja oikeassa olin! :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabotoiminen on lapsellista.

Vierailija
24/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs järkeä siinä on. Asiakas sen kuitenkin maksaa.

Vierailija
25/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi!

Tyyppi ite tekee ihme päätöksiä ja säästää työajassa ja työvoimassa, niin tekee itse kaiken. Ite pääsen vain autiopaikalle ihmettelemään ja nappikuulottimista kuuluu taustamusiikkia koko katastrofille, niin olo on kuin katselisin vain vierestä jotain interaktiivista katastrofi näytelmää missä olen itse eräällä tavalla pääosissa, mutta en voi muuta kuin upota joka vuosi laivan mukana pohjaan.

Teen sen itseasiassa tosi hyvin. Taistelen aina viimeiseen asti ja lopulta tektriksen palikat putoilee päähän.

Olen pahoillani että epäonnistuin mahdottomassa tehtävässä.

Tähän sopisi itseasiassa mission impossiblen tunnari. Niinku tähän väliin.

Jos saisi vähän enemmän työaikaa viikolle ja pari tyyppiä lisää, niin voittoja satelis, mutta kun säästöt.

Itse huippukuntoisena teen kaiken ja väännän itseni äärirajoille asti.

Vierailija
26/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten, tai joskus 2008-2012 (en sano tarkemmin koska tunnistusvaara) oli eräs palaveri koskien palkankorotusta ja sen jälkeen en ole maksanut perheen vessapaperesta pennin pyörylää. 😃 eräänkin kerran jäi eräs hana/suihku mitäneovatkaan ”joltain” auki ja sadan tonnin kumulatiiviset vahingot pihistelevälle työnantajalle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD voi HELVETTI toimarin ilmettä kun vittuiltiin pihalla toimarin vanhalle paskamersulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siis ovatko ihmiset oikeasti näin alhaisia ja lapsellisia? Vai onko tämä vitsi. Yläpeukuttajia ainakin on.

Vierailija
27/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkattomissa töissä olen pöllinyt ties mitä, enkä jäänyt edes kiinni koska en ollut ainoa näin toiminut ilmaistyöntekijä. Yleinen käytäntö ilmaistyöelämässä kostaa petetyt lupaukset saada oikea palkkatyö. Suhteellista miettiä, kuka loppujen lopuksi sabotoi ja ketä.

Vierailija
28/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on työntekijöiden kaltoinkohteleminenkin.

Vierailija
29/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullollinen laxoberonia firman yhteiskäyttö maitoon useampana päivänä viikosta. Tuli saikkuja ainas hyvin. Olisi varmaan kannattanut maksaa se palkan korotus, olisivat päässeet halvemmalla.

Vierailija
30/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on työntekijöiden kaltoinkohteleminenkin.

Sehän on juuri sitä sabotääriyttä pahimmillaan.

Jotkut yritykset on tuhoontuomittuja ja vain hyvä kausi voi pelastaa vuoden tuotot.

Kyse on eräänlaisesta onnenpyörästä.

Tarvitaan muutama hyvä tekijä ja satumaisen hyvä vuosi. Myös johtajalta vähemmän puuttumista itse onnenpyörän rullaan. Usein johtaja tulee liian usein väliin ja homma saa ikäviä uusia käänteitä.

Ymmärrän kyllä että halutaan kaikki, mutta kaikkea ei valitettavasti voi saada :D

Vierailija
31/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi joskus mieli, mutta olen se joka uskoo hyvään. Annan hänen tehdä sen itse.

Katselen vain vierestä ja toisinaan nauran vahingoniloisena ja sitten koen morkkiksia asian suhteen.

Todennäköisesti en itse pystyisi parempaan, mutta jos meidät tiiminä päästää tekemään, niin me tekisimme sen vähimmän tuhon mitä voi tehdä. Jos lähdetään aina paikkailemaan hädissään jo varmasti menetettyjä tuloja, eikä suojella jatkossa menetettäviä, niin menetetään myös ne seuraavat.

Uhrauksia on tehtävä. Jos tiimin annettaisi toimia kuin myyrien tunnelissa, niin homma sujuisi hyvin niillä resursseilla mitä on annettu käytettäväksi.

Käytettävissähän on lähes pakolliset ylityöt ilman lisiä. Eli oman elämän saa jättää sivuun ja keskittyä työhön ja nukkumiseen lähinnä.

Vierailija
32/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sabotoi ketään. Jos olen suostunut töihin surkealla palkalla, se on mun oma syy.

Olen sen sijaan kertonut totuuden eräästä, joka teki rikoksen minua kohtaan. Vielä pitäisi poliisille mennä.

Vierailija
33/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvia haukkuja saaneena aiheutin puolivahingossa useamman sadan euron notkahduksen työnantajan tuloihin ennen lähtöäni. Ja työntantajan janoama kosto jäi saamatta, kun kukaan ei ikinä soittanut kysyäkseen suosituksia...

Vierailija
34/44 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyödytte tuosta kestämisestä? Totta tosiaan en ihmettele että noin epäloogisella järjellä varustettu henkilö ei ole ansainnut palkankorotusta. Tietenkään eivät itse syytä tajua.

Miksi edes alkekirjoitatte sopimuksen jossa palkka ei miellytä? Jos kykyjä löytyy kuten annatte ymmärtää niin luulisi olevan valinnan varaa työpaikoissa ettei tarvitse jäädä mihinkään kostamaan ja rikoksia tekemään katkeruuden mädättämänä.

Vierailija
35/44 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hyödytte tuosta kestämisestä? Totta tosiaan en ihmettele että noin epäloogisella järjellä varustettu henkilö ei ole ansainnut palkankorotusta. Tietenkään eivät itse syytä tajua.

Miksi edes alkekirjoitatte sopimuksen jossa palkka ei miellytä? Jos kykyjä löytyy kuten annatte ymmärtää niin luulisi olevan valinnan varaa työpaikoissa ettei tarvitse jäädä mihinkään kostamaan ja rikoksia tekemään katkeruuden mädättämänä.

Annat vain hyvää liksaa tekijöillesi niin asiat pysyvät kunnossa.

Vierailija
36/44 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli olisi aiemmin tehnyt, mutta jätin tekemättä vaikka olisikin tehnyt mieli kertoa kaikille minkälainen pomo on.

Nyt pomo tekee sen sabotoinnin ihan itse näköjään kun hakeutui Diili-ohjelmaan tekemään pellen itsestään :)

Vierailija
37/44 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sabotoi ketään. Jos olen suostunut töihin surkealla palkalla, se on mun oma syy.

Mikä estää pyytämästä palkankorotusta?

Vierailija
38/44 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa sen sänkyynsä teloitetun pomon sipoossa? Ei antanut palkankorotusta...

Vierailija
39/44 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti valita itselleni seuraaja (wtf). Valitsin tahallani tosi huonon. Ei harmita, oli kaikin tavoin niin huono ja epäpätevä työnantaja. Ai niin, jälkeenpäin käräytin myös avustusten väärinkäytöstä. :)

Vierailija
40/44 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtori on paska firma, jota ei ole tarvinnut piilotella. En tietysti ole kertonut sitä firman verkosta käsin vaan VPN'n kautta. Alan ihmiset tosin yleensä tietävät firman maineen ihan ennestään.