Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö Helsingin eri osat eristää toisistaan?

Vierailija
12.03.2021 |

Vai mitenkä tulisi toimia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonaliikkumiskiellot tiettyinä aikoina ja koulut kokonaan kiinni, mutta ei asuinalueiden välille esteitä. Määräys pysyä tietyllä etäisyydellä kodista.  Armeija valvomaan. Sakkoja rikkureille.

Meinaatko siis tosiaan että 1-3-luokkalaiset pärjäisivät päivät yksin kotikoulussa, anteeksi etäkoulussa?

Työt vähenevät monella koronan seurauksena muutenkin, joten toisen vanhemmista jääminen kotiin sallittaisiin. Voisi hakea hoitolomaa tms. Voitaisiin ehkä hyväksyä läheisten auttaminen? Esim.  koronasulkuun voisi kuulua  kaksi perhettä, joiden sallittaisiin  auttaa toisiaan lastenhoidossa ja etäkoulun käymisessä ja perheet eivät tapaisi muita kuin toisiaan myöskään vapaa-ajalla?

Vierailija
22/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiran voisi eristää, "tarjoilijan" poissapitämiseksi

Kyllä. Olen valmis luopumaan ihanasta arkkitehtuurista vain jotta saamme eristyksi tuon syövän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki kokonaisuudessaan pitäisi eristää muusta suomesta, sais hesanspedet juoda sojalatteaan ja polkea jopoaan kaikessa rauhassa.

T. Landejuntti

Taitaisi loppua teidän tuet siihen paikkaan? Vai tosissasiko luulet että perähikiät itse elättävät itsensä?

Maalla asuu paljon yrittäjiä, ja ihmiset muutenkin osaa elättää itsensä toisin kuin te keremapersukset.

Vierailija
24/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonaliikkumiskiellot tiettyinä aikoina ja koulut kokonaan kiinni, mutta ei asuinalueiden välille esteitä. Määräys pysyä tietyllä etäisyydellä kodista.  Armeija valvomaan. Sakkoja rikkureille.

Meinaatko siis tosiaan että 1-3-luokkalaiset pärjäisivät päivät yksin kotikoulussa, anteeksi etäkoulussa?

Työt vähenevät monella koronan seurauksena muutenkin, joten toisen vanhemmista jääminen kotiin sallittaisiin. Voisi hakea hoitolomaa tms. Voitaisiin ehkä hyväksyä läheisten auttaminen? Esim.  koronasulkuun voisi kuulua  kaksi perhettä, joiden sallittaisiin  auttaa toisiaan lastenhoidossa ja etäkoulun käymisessä ja perheet eivät tapaisi muita kuin toisiaan myöskään vapaa-ajalla?

Monessa perheessä molemmat vanhemmat ovat töissä kriittisillä aloilla/ja tai yrittäjinä. Tuollaiset kahden perheen yhdistelmät päätyisivät realistisesti siihen että toisen perheen vanhemmat/vanhempi kotikouluttaisi kaikkia lapsia ja toinen perhe olisi tämän suhteen ”vapaamatkustajia”

Vierailija
25/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki kokonaisuudessaan pitäisi eristää muusta suomesta, sais hesanspedet juoda sojalatteaan ja polkea jopoaan kaikessa rauhassa.

T. Landejuntti

Taitaisi loppua teidän tuet siihen paikkaan? Vai tosissasiko luulet että perähikiät itse elättävät itsensä?

Maalla asuu paljon yrittäjiä, ja ihmiset muutenkin osaa elättää itsensä toisin kuin te keremapersukset.

Mutta ei sisälukutaitoa? Luuletko tosiaan että ne terveyskeskukset, koulut, vanhainkodit ja päiväkodit pyörivät siellä kunnan omilla rahoilla?

Vierailija
26/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Landejuntti

Samalla sitten myös lopeteaan rahansiirto landejunteille, oma kunta maksaa tuet omialla rahavaroillaan mentaliteetilla - sopii oikein hyvin.

Tulisi Helsingille hätä silloin kun pitäisi maksaa Helsingin sossupummien miljardin asumistuet itse. 

Ja entäs ruuat? Mutta rahahan tulee seinästä, sähkö töpselistä ja ruoka kaupasta.

Vierailija
27/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi kumiveneitä raiskuripummeille ja tallinkin perään.

Vierailija
28/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me eiralaiset kannatamme tätä. Eirasta pitäisi tehdä kaupunkivaltio. Rajatkiinni periaatteella, jotta rahvas ei pääsisi edes käymään täällä. No mitäpäs ne köyhät täällä tekisivätkään, paitsi kerjäämässä almuja. Itse olen tehnyt omaisuuteni rankalla työllä ja vauvapalstalta saamallani sijoitusneuvoilla.

Mutta mites toi kaupassa käynti? Taitaa kaikki ruokakaupatkin olla naapurikaupunginosien puolella.

Vierailija
29/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi varastamisen muoto kassat tietysti varastaa mutta piraatti tuotteet.

Vierailija
30/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tietysti, mutta ongelmana olisi, että turrvvapaikanhakijat yhdestä kaupunginosasta pitäisi päästää ja majoittaa muihin kaupunginosiin.

Vierailija
31/31 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me eiralaiset kannatamme tätä. Eirasta pitäisi tehdä kaupunkivaltio. Rajatkiinni periaatteella, jotta rahvas ei pääsisi edes käymään täällä. No mitäpäs ne köyhät täällä tekisivätkään, paitsi kerjäämässä almuja. Itse olen tehnyt omaisuuteni rankalla työllä ja vauvapalstalta saamallani sijoitusneuvoilla.

Mutta mites toi kaupassa käynti? Taitaa kaikki ruokakaupatkin olla naapurikaupunginosien puolella.

Me eiralaiset perustamme itsellemme oman luxuskaupan ja nimitämme se stokkan herkuksi tai vaihtoehtoisesti alepaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä