Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britanniasta lähtevillä lennoilla vaipat housuissa jos menkat :(

Vierailija
10.08.2006 |

" Käsimatkatavaroita ei toistaiseksi sallita millään maasta lähtevällä lennolla. Myöskään mitään elektronisia laitteita, kuten kännyköitä, ei saa tuoda matkustamoihin. Joitakin välttämättömiä tavaroita, kuten lompakon ja passin, saa tuoda koneen sisätiloihin läpinäkyvässä muovipussissa."

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin, taitaa olla aika rankkaa jos joutuu öisinkin heräilemään. Ja tiedän kyllä että pitäisi olla vaan sitä limakalvoa mitä tulee, mutta ainakin minulta tulee suurimman osan ajasta kirkasta, tuoretta verta ilman mitään möykkyjä, ihan alussa ja lopussa tulee sitä " vanhan" veren näköistä ja klimppejä, muuten on ihan samanlaista verta kuin mitä tulee esim. veitsellä leikatusta haavasta, eli en usko että se on pelkkää limakalvoakaan.

Vierailija:

Ei se ole verenkierrosta pois vaan ihan sitä samaa limakalvomassaa kuin muillakin.

Runsaat kuukautiset on kyllä tosi monen riesa. Itselläni kestää alkupäivinä super plus -tamponi 2 tuntia ja silloinkin on oltava terveysside varmistuksena. Öisin pitää vaihtaa ainakin kerran tilkkeet.

Vierailija
42/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähneeni jonkun litramäärän, jonka nainen keskimäärin menettää verta kuukautisten aikana. Ja kyllä minua välillä pyörryttää ja heikottaa menkkojen aikana, vaikka ihan normaalit menkat onkin, selviän esim. yöstä vallan mainiosti ilman siteen vaihtoa. Oletko sinä, jolla on nämä supermenkat, käynyt lääkärissä? Harkinnut esim. hormonikierukkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko sinä, jolla on nämä supermenkat, käynyt lääkärissä? Harkinnut esim. hormonikierukkaa?

Ainakaan minä en ole kokenut mitään tarvetta siihen, koska vuoto on kuitenkin runsas vain noin 2 vuorokautta (loppupäivät ovat selvästi niukempia) ja hemoglobiini ihan hyvä. Tosin minun kuukautiseni eivät ole ihan yhtä runsaat: OB:n suurin malli riittää 2,5 tunniksi (ja pelkkä pikkuhousunsuoja riittää sen kanssa varmistukseksi). Kahtena ekana yönä pitää käydä kerran vaihtamassa tamponi (siihen aikaan kun käytin yösiteitä, piti käydä vaihtamassa kahdesti yön aikana ja se jo rassasi).

Sitä paitsi olen jo yli 40, joten hormonaalinen ehkäisy ei olisi välttämättä kovin suositeltavaa minulle.

Vierailija
44/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun matkustan jonkun terroristin kanssa jolla on pommi mukana

Vierailija
45/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että koko kone saa tietää minun ja mieheni harrastaneen seksiä. Vähänkö ois noloo, jos kaikki tietäis...

Vierailija
46/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis muuten vuoto on TODELLA runsasta joka kuukautisissa parin päivän ajan (joko 2 ekaa tai ekan päivän jälkeen 2 seuraavaa päivää).

Tamponia saa vaihtaa 2 tunnin välein ja sen lisäksi pitää sidettä. Yöllä laitan usein 2 yösidettä päällekkäin ja silti tulee läpi.

Hemoglobiini on normaalin rajoissa. Koskaan ei ole pyörryttänyt kuukautisten aikaan. Muina päivinä vuoto on niukahkoa, mutta nuo 2 päivää ovat runsaita.

Mielestäni runsaiden kuukautisten medikalisoiminen ei ole tarpeellista, ellei henkilö itse siitä kohtuuttomasti kärsi.

Vierailija
47/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommi vai Tampax? Hihihihhhiiii.

Vierailija
48/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin voi olla niin hankalaa ja noloa pitää jotain tamponia/sidettä pussissa.

Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa, tuskin kukaan kiinnittää huomiota. Ja jos kiinnittää niin mitä sitten?

Vierailija
49/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin onhan se aika noloa viedä niitä läpinäkyvässä muovipussissa

lentokentän turvatarkastuksen läpi...

Toisaalta kyseessä on jokaisen matkustajan oma turvallisuus,

joten parempi kai niellä häveliäisyytensä, jos saa näin pitää

henkensä!

Vierailija
50/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautissa vuodon määrä normaalisti n. 50 ml eli puolidesiä

Vierailija
51/51 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne ottaa vain lennon kannalta välttämättömät reseptilääkkeet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi