Rukoilkaa että pääsen ahdistuksesta pois
Kommentit (29)
M25 kirjoitti:
En oo uskovainen, nii en ala rukoilee, mut haluun toivottaa onnee ahdistuksesta eroon pääsyyn. Itellä on myös ahdistusta, ja muitaki ongelmii, mut niihi on aika paljon auttanu se, et ku oon yrittäny tehä itelle pelottavii juttuja. :) Tsemppii sinne!
Kiitos :) tuo kyllä totta myös.
Ap
Rukoilin puolestanne ❤️ Kamppailen itsekin ahdistuksen kanssa, mutta se että voin turvata rakastavaan ja huolehtivaan Jumalaan pitää mut pinnalla. Voimia ja siunausta kaikille!
Elän elämäni vaikeinta aikaa ja ymmärrän miltä se ahdistus tuntuu. Voimia ja siunausta ap:lle. Rukoilin puolestasi, toivottavasti pääset pian eroon ikävistä asioista elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Elän elämäni vaikeinta aikaa ja ymmärrän miltä se ahdistus tuntuu. Voimia ja siunausta ap:lle. Rukoilin puolestasi, toivottavasti pääset pian eroon ikävistä asioista elämässäsi.
Rukoilin puolestasi myös. Tänne olen joskus aiemmin laittanut pyynnön niin koin että sillä oli vaikutus ihan oikeasti.
Olen vähän hämilläni kun tännehän tuli oikeasti monta kivaa vastausta. Kuvittelin, että pari pilkkakommenttia ja muutama rukoilee, mutta asia taitaakin koskettaa useampia ihmisiä.
Ap
Ap ja muut ahdistuneet, rukoilin puolestanne, että ahdistus väistyisi ja Jumalan Rauha laskeutuisi sydämiimme.
Olen itsekin ollut viime aikoina hyvin uupunut ja ahdistunut.
Puolestani on rukoiltu, ja se vie aina hetken eteenpäin.
Olkaamme uskollisia ja pankaamme kaikki toivomme Häneen, joka on ahdistusta suurempi. Hän vapahtaa meidät ja pääsemme vapauteen.
Hyvää yötä ja rauhallisia unia kaikille! Jääkää Rauhaan, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi. Amen.
Kun meitä ahdistaa, se johtuu tavallisesti siitä, että yritämme selviytyä kaikesta itse. Kun olemme rauhassa, muistamme, että Jumala on ohjaimissa meidän elämässämme. Shalom.
Vaikka rukoilla voi itsekin, hyvin pahasti ahdistuneena se ei aina ole helppoa.
Esirukouksissa todella on voimaa!
Niistä sain apua ollessani suurissa vaikeuksissa.
Minulla on ahdistuneisuushäiriö dg, rukous on auttanut, vaikka en ole kokonaan siitä vielä päässyt.
Psalmin 23 sanoin voimia Ap:lle.🙏
En rukoile enkä usko jumalaan mutta itsekin juuri lääkityksen aloittaneena vakavaan ahdistuneisuushäiriöön toivon kovasti voimia ja toivoa sinulle. Itsekin neljän seinän sisällä enkä meinaa edes kauppaan uskaltaa, mutta muistan joskus olleeni normaali ja iloinen, uskon että se on vielä mahdollista saavuttaa vaikka nyt onkin vaikeaa.
Pidä huolta itsestäsi.
Kaikkia ahdistaa! Et ole yksin.