Lue keskustelun säännöt.
Mulla hajoo pää!!!
10.08.2006 |
Tuntuu, että kuolen kohta!
Me ollaan yritetty saada toista lasta jo ties kuinka kauan. Kohta aletaan lapsettomuushoitoihin, kunhan selvittävät mikä MINUSSA on vialla.
Mies on tutkittu jo ja hänen puolesta diagnoosi oli ICSI-hoito. :´(
Mulla on jotain outoja vaivoja, aivan hirveän tuskallinen koko kierto, särkyjä yms. kummallisia painontunteita alavatsalla.
Nyt tilanne on jo mennyt niin pahaksi, että rinnatkin ovat kp 14. lähtien aivan hirveän kipeät, en voi edes koskettaa niitä.
Koko loppukierron kärsin kauheista mielialanvaihteluistakin. Saattaa olla päiviä, jolloin en jaksa muuta kuin itkeä.
Voisiko pelkkä masennus aiheuttaa nämä kaikki kivut??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Unissa näen mm. sellaista, että kaikki tuttavanaiset ovat raskaana, ja vieläpä pitkällä, eli vatsat isoina kulkevat ja tämä koskee KAIKKIA naisia, jopa iäkkäämpiä.
Toiset unet koskevat lastani, jotkut puolitutut tulevat uhkailemaan sosiaalitoimistolle ilmoittamisesta, väittävät mua huonoksi äidiksi joidenkin ikivanhojen kännisekoilujeni takia.
Eli pelkään siis menettäväni myös rakkaan lapseni!!!!
Vauvamahaisia naisia ja pikkuvauvoja en kykene katsomaan ilman kauheata pahanolon tunnetta, pahimpina päivinä (kierron loppuvaiheessa) purskahdan itkuun ja
Tiedän, että olen masentunut ja ahdistunut ja että mun itsetuntoni on nollassa ja kieriskelen itsesäälissä.
Pää hajoo!!!!!!