Nenäverenvuoto ilmapallojen puhaltamisesta; mitä outoja yksilöllisiä kehojuttuja teillä on?
Minulle tulee nenäverenvuoto melkein aina ilmapallon puhaltamisesta. Jo lapsena oli tämä ongelma. En tiedä mistä johtuu. En enää uskalla puhaltaa ilmapalloja.
Mitä omituisia taipumuksia teidän kehoilla on? Sellaisia ettei lääkärikään osaisi antaa selitystä?
Kommentit (16)
Toisesta kyynelkanavasta tulee kuplia kun niistän.
Mulle tulee joka hiton kerta hikka, kun syön persikoita tai nektariineja. En tajua syytä.
Stondis aina kun näen hoikan, kauniin suomalaisnaisen.
Edellisen kerran näin kävi vuonna 2018.
Jos syön rahkatuotteita, tulee kurkkukipumaisia oireita. Jotenkin rahka saa kurkun ärtymään ja luulen että flunssa on tulossa.
Lauetessani pieraisen. Joka. Kerta.
Aivastan aina, ku meen sisältä ulos viileeseen. Joka. Ikinen. Kerta. :D Tota tapahtuu syksynä, talvena ja keväällä. Ainoostaa kesäsin nenä toimii normaalisti.
oikea nilkkani naksuu rennosti juostessa. tosi kovaa, ihmiset kyselee et mikä toi ääni on, no minun hölkkänilkka vaan...
Aina kun syön porkkanaa, sitä menee tuonne nenäkäytävään, siis nielun kautta. Sitten kröhin niitä takaisin nieluun tai yritän saada niistettyä ulos nenästä. Mikään muu ruoka ei aiheuta tätä, en tajua mikä siinä oikein on..
Ukko38 kirjoitti:
Stondis aina kun näen hoikan, kauniin suomalaisnaisen.
Edellisen kerran näin kävi vuonna 2018.
Laihduta ni näät taas sieltä possuposkien takaa :)
Suklaa alkaa aina yskittämään ja kutittamaan kurkkua.
Aivastan aina kun puristelen nenänpielistä mustapäitä.
N45
Tämä on varmaan monella muullakin, mutta aina karkkihyllyn, varsinkin irtokarkkihyllyn ohi kävellessä, jos katse löytää jonkun salmiakkimakeisen, niin suuni täyttyy kuolasta.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun syön porkkanaa, sitä menee tuonne nenäkäytävään, siis nielun kautta. Sitten kröhin niitä takaisin nieluun tai yritän saada niistettyä ulos nenästä. Mikään muu ruoka ei aiheuta tätä, en tajua mikä siinä oikein on..
Mulla menee ruisleipä, ei onneksi ihan joka kerta :)
Korvani menevät lukkoon haukotellessani. Hetken aikaa kuulostaa kuin kaikki äänet tulisivat jostain kaukaa/häivytettyinä, mutta kun niiskaisen, korvat aukeavat taas.
Joskus leukani menee jumiin niin, etten saa suutani auki kunnolla. Tuolloin leuan liikuttaminen sattuu. Auetessaan leuka paukahtaa ja tuntuu pistävä kipu, joka kuitenkin helpottaa välittömästi paukahduksen jälkeen.
Aivastan joka kerta, kun syön vahvan kurkkupastillin tai xylitolpurkan. En tiedä mistä johtuu.
Mulla sattuu silmäkuoppiin, kun syön jotain oikein kylmää. Poskionteloissa tuntuu joskus inhottavalta, kun syön voitaikinatyyppisiä leivoksia.