Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markkinointi-instituutista kokemuksia? (ov)

Vierailija
10.08.2006 |

Tarvitsisin oman alan lisäkoulutusta ja markkinointi-instituutti näyttää ainakin paperilla tarjoavan sellaista kuin kaipaan. Mutta onko opiskelu siellä hintansa väärti? Arvostetaanko koulutusta? Onko opetus laadukasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakin mun koulutusohjelmassa). Helppoa ainakin mulle, kun on työuraa takana ja yliopisto-opintojen aikana totuin vähän rankempaan opiskeluun.

Vierailija
2/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koulutusohjelmat räätälöidään yritysten tarpeisiin ja kouluttajat ovat kannuksensa työelämässä ansainneet. Markkinointi-instituutti vastaa siis ihan hyvin työelämän tarpeisiin. Parhaimmillaan koulutusohjelmat tuottavat tulosta, kun pääset jo opiskellessasi soveltamaan oppeja käytäntöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tietenkään voi verrata esim. yliopistotutkintoihin tms., mutta kyseessähän onkin yleensä täydennyskoulutus.

Mielestäni tästä arvostuksesta kertoo se, että monet arvostetut työnantajat maksavat työntekijöilleen MI:n kursseja. Itsekin olen noita harkinnut juuri alanvaihtoa vauhdittamaan. Tietysti, jos alanvaihdosta on puhe, relevantista työkokemuksesta on yleensä enemmän hyötyä kuin pelkistä opinnoista.

Vierailija
4/4 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi