Markkinointi-instituutista kokemuksia? (ov)
Tarvitsisin oman alan lisäkoulutusta ja markkinointi-instituutti näyttää ainakin paperilla tarjoavan sellaista kuin kaipaan. Mutta onko opiskelu siellä hintansa väärti? Arvostetaanko koulutusta? Onko opetus laadukasta?
Kommentit (4)
Siksi koulutusohjelmat räätälöidään yritysten tarpeisiin ja kouluttajat ovat kannuksensa työelämässä ansainneet. Markkinointi-instituutti vastaa siis ihan hyvin työelämän tarpeisiin. Parhaimmillaan koulutusohjelmat tuottavat tulosta, kun pääset jo opiskellessasi soveltamaan oppeja käytäntöön.
Ei nyt tietenkään voi verrata esim. yliopistotutkintoihin tms., mutta kyseessähän onkin yleensä täydennyskoulutus.
Mielestäni tästä arvostuksesta kertoo se, että monet arvostetut työnantajat maksavat työntekijöilleen MI:n kursseja. Itsekin olen noita harkinnut juuri alanvaihtoa vauhdittamaan. Tietysti, jos alanvaihdosta on puhe, relevantista työkokemuksesta on yleensä enemmän hyötyä kuin pelkistä opinnoista.
(ainakin mun koulutusohjelmassa). Helppoa ainakin mulle, kun on työuraa takana ja yliopisto-opintojen aikana totuin vähän rankempaan opiskeluun.