Mä en ikinä oo ymmärttänny mitä joku näkee pitkissä ja maskuliinisissa miehissä
Itseäni on aina mielyttänyt sellainen lyhyempi ja poikamainen.
Oma pituus 165cm. Toivoisin miehen olevan suunilleen minun pituiseni. 165cm-175cm väliltä.
Kommentit (15)
Ja minä en ymmärrä miksi jotkut kiinnostuu itsensä kokoisista miehistä. Eikun joo, ymmärrän. Koska kaikki ollaan erilaisia.
Kun nimenomaan minua ei miellytä ns. Halutut piirteet omaava mies.
Ei vain kiinnosta sellaiset. Eikä edes tarvitse olla mikään superkomea tai söpö.
T. Ap
Se olisi ikävää jos mies olisi niin pitkä että joutuu kurottelemaan ylöspäin pussatakseen. Kivempi jos päät ovat suurin piirtein samalla tasolla.
Ei se mitään. Kaikilla meillä menee ymmärryksen rajat jossain. Sulla ne menee tossa.
Kaipa tuokin toimii, jos ei ole pieni ja vihainen mies, vaan karismaa.
Ei kiinnosta hintelät miehet. Pitää olla vähintään mun pituinen eli 170, mieluiten yli 180 cm ja selkeät, erottuvat hartiat, lihastakin. Ei isoa mahaa.
Lyhyet ja feminiiniset miehet tökkää kyllä pahasti. Halusin mahdollisimman hyvät geenit lapsilleni! Mies 182 cm ja keskiverto maskuliininen.
What?! Eikö kaikki naiset ajattelekkaa samalla tavalla? Miks miuu ei oo informoitu? :D
Miten jollain voi olla erilainen maku kuin sinulla? :DD
Toiset tykkää miehistä ja toiset pojista.
mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä jotku miehet näkee 160-170 cm pitkissä puutarhatontuissa. Kyllä naisen pitää olla vähintään 175 jos se meinaa minun rahoihini päästä käsiksi
Mun isä oli pieni, kaunis ja siro. Pituudeltaan n. 172cm.
Sellaisista miehistä minä pidän.
En voi sietää kolhoja lihaskimppuja. Sellasia hirveesti bodattuja lihakasoja.
Itse olen 178 ja käytän korkokenkiä - joten olen säännöllisesti pidempi miesystäviäni.
Ei haittaa!
Mä taas en ymmärrä, mitä joku näkee bodareissa tai lihavissa miehissä tai iskävatsassa. Ei haittaa, jos mies on jonkin verran tukeva, mutta valtava maha ja miestissit eivät viehätä.
Kaikille se koko ei merkkaa kaikkea