Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sitä litran mittaa oikein viedään

Vierailija
11.03.2021 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viedään sinne mihin laskiämpäriäkin..

Tunkiolle? Hyvä ämpäri?

Vierailija
22/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huitsin nevadaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen että litran mittaa viiään helposti kun se on pieni ja keppee.

Meinaako se että on helposti höynäytettävissä? Sitä en tiiä sit että mihin ne sen vie

Vierailija
24/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko "viedä kuin litran mittaa" sitä että, esimerkiksi torilla sitä mittaa viedään vauhdikaasti, se on kovassa käytössä ja kulkee edestakaisin marjalaarin ja paperipussin väliä.

Jos ihmistä (kuten esim Harrya) viedään kuin litran mittaa, niin se ei oikein tajuakaan että sillä on tasan vain välinearvo.

Tarkoittaa etta jollain on välineellinen arvo. 

Ps. en ole kielitieteilijä, mutta päättelin itse :)

Vierailija
25/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten osaa googlata.

Vierailija
26/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taakse

Vierailija
27/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin viedään: tarkastuksen ulottumattomiin.

Miten viedään: vauhdikkaasti

Vierailija
28/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sillä voi olla kaksi merkitystä. Ihmisellä voi olla hirmuinen kiire, työt juoksuttavat häntä, tai sitten hän on muiden vietävissä ja ohjailtavissa. Joka tapauksessa joku muu vie kuin ihminen itse.

Vierailija
29/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avautunut aihe?Olen kepillä kulkeva liikuntarajoiteinen 62v. ystävän vinkasi D-asema jakoi ravintola ruokaa Kontulan ostoskeskus kello 13 tienoilla. saavuin Vesalasta siihen vähävaraisena. Enpä nähnyt mitään jako paikka keskellä ostaria,josta näkyvyys kaikialle?. Havaitsin metroaseman vieressä kyllä oli mies ostoskarryllä,joka kasseja täys? Mutta en tienyt ootako taksia?Kun oli  hieman sivussa.Rinki ympärillä osoarin vaki porukka,joita kantson häiriköiksi, jotka notkuu siinä aina.Olen vain 156 cm laiha arka ja pelokas.Kun en sit tienyt onko se ravintola ruoka jako siinä vähävaraisile?Lähdin pois.Vähän niinkuin tuo otsikko? Ajatelin jos joku lukee ja tietää D-aseman työntekijöitä missä päin Suomea vaan.Niin kertoisi eteenpäin.Jos joku ruoka jako julkisella paikalla: Olisi vaate joka ilmaisi on D-aseman hommissa ja sitten kohteliaasti pyytäisi sivuun paikaliset notkuja tilanteesta.Että täläinen arka lyhyt ihminen näkisi paikan ja ei pelkäisi ympäristö, siinä notkuvia ostarin vakio jengiä.

Vierailija
30/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten osaa googlata.

Miksi guuglata, kun voi kysyä av:lta? Se on paljon hauskempaa!

Vierailija
31/32 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe hepreaa ja minunkin kirjoitti:

Ei avautunut aihe?Olen kepillä kulkeva liikuntarajoiteinen 62v. ystävän vinkasi D-asema jakoi ravintola ruokaa Kontulan ostoskeskus kello 13 tienoilla. saavuin Vesalasta siihen vähävaraisena. Enpä nähnyt mitään jako paikka keskellä ostaria,josta näkyvyys kaikialle?. Havaitsin metroaseman vieressä kyllä oli mies ostoskarryllä,joka kasseja täys? Mutta en tienyt ootako taksia?Kun oli  hieman sivussa.Rinki ympärillä osoarin vaki porukka,joita kantson häiriköiksi, jotka notkuu siinä aina.Olen vain 156 cm laiha arka ja pelokas.Kun en sit tienyt onko se ravintola ruoka jako siinä vähävaraisile?Lähdin pois.Vähän niinkuin tuo otsikko? Ajatelin jos joku lukee ja tietää D-aseman työntekijöitä missä päin Suomea vaan.Niin kertoisi eteenpäin.Jos joku ruoka jako julkisella paikalla: Olisi vaate joka ilmaisi on D-aseman hommissa ja sitten kohteliaasti pyytäisi sivuun paikaliset notkuja tilanteesta.Että täläinen arka lyhyt ihminen näkisi paikan ja ei pelkäisi ympäristö, siinä notkuvia ostarin vakio jengiä.

Tässä on linkki, johon voit jättää palautetta tuosta asiasta. Noilla sivuilla on myös yhteystietoja, joista löytyy Kontulankin henkilöitä. Toivottavasti asia järjestyy.

https://www.hdl.fi/palaute/

Vierailija
32/32 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ressukoille riittää desi.

"Putin vie Trumpia kuin kertakäyttöistä teelusikkaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan