Miksi seuranhakupaikoissa ehdotellaan irtopanoja ja mitä lie vaikka
olen selvästi kirjoittanut ettei minua sellaiset kiinnosta? Jotkut yrittää pettää puolisoaan, hakevat kimppaan tms. Tai sitten yrittävät nimetä sen irtosuhteen joksikin ”eroottiseksi kaveriksi mutta ei mitään vakavaa” kun minä en halua muuta kuin vakavaa, miksi sitä ei voi ymmärtää? Todella raivostuttaa tuo!
Yritä tässä nyt löytää aviomiestä kun tuollaisia tulee ovista ja ikkunoista.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Laske rimaa ja hyväksy kiltti ja kunnollinen, vähän ujomman puoleinen normimies. Sellaiset hakevat parisuhdetta, kuten minä esimerkiksi. Ne komeat, kaksimetriset laatikkoleukaiset supliikkialfat hakevat haaremeihinsa helppoja panoja, ja sellaisten perässähän iso osa naisista juoksee samalla kun kunnolliset mutta ujot ja tylsät insinöörimiehet jäävät kokonaan ilman naista.
Viestittelin ja treffasin useampaa insinöörimiestä. Ensimmäinen selvästi tarvitsi terapiaa eikä parisuhdetta, toisella oli vino pino maksumuistutuksia kotonaan, kolmannen koti oli niin siivoton, että sanoin jo ovella kiitos mutta ei kiitos, jne. Unohtamatta miten sain melkein jokaiselta haukut kun kerroin etten halua jatkaa. Joten ei kiitos enää "kilttejä ja ujoja insinöörimiehiä".
Tuleehan niitäkin ehdotuksia, ne on toki tosi tyhmiä, mutta helppo deletoida ja estää ko henkilö. Kai ne laittaa viestiä kaikille, jotta ehkä joskus tärppää. Muuten ei kukaan ota moisiin yhteyttä.
Kyllä ne ujot insinöörit kelpaa, jos osaavat edes vähän huolehtia itsestään, ulkonäöstään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske rimaa ja hyväksy kiltti ja kunnollinen, vähän ujomman puoleinen normimies. Sellaiset hakevat parisuhdetta, kuten minä esimerkiksi. Ne komeat, kaksimetriset laatikkoleukaiset supliikkialfat hakevat haaremeihinsa helppoja panoja, ja sellaisten perässähän iso osa naisista juoksee samalla kun kunnolliset mutta ujot ja tylsät insinöörimiehet jäävät kokonaan ilman naista.
Viestittelin ja treffasin useampaa insinöörimiestä. Ensimmäinen selvästi tarvitsi terapiaa eikä parisuhdetta, toisella oli vino pino maksumuistutuksia kotonaan, kolmannen koti oli niin siivoton, että sanoin jo ovella kiitos mutta ei kiitos, jne. Unohtamatta miten sain melkein jokaiselta haukut kun kerroin etten halua jatkaa. Joten ei kiitos enää "kilttejä ja ujoja insinöörimiehiä".
Tämä! Se, että mies on arka nörtti, kenties insinöörikin, ei riitä mihinkään eikä ole tae hyvästä luonteesta. Noidenkin jäljiltä voi olla naisihminen ihan palasina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tekemisissä yhden insinöörimiehen kanssa mutta en kyllä sanoisi ujoksi ja kiltiksi... kuitenkin sen verran kokemusta naisista. Vähän liikaakin mun makuun.
Siellä on naisia jotka jakaa kuuden miehen köörille samaan aikaan per settä. Siksi miehet luulevat kaikkien olevan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on naisia jotka jakaa kuuden miehen köörille samaan aikaan per settä. Siksi miehet luulevat kaikkien olevan samanlaisia.
Kai nyt on miehiä joita tuollaiset ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä. Joka paikasta johon ilmoitukseni laitoin sain vain parisuhdetta etsivien vastauksia. Mitä te oikein kirjoitatte niihin profiileihinne?
Missä paikoissa olet ollut?
Kuvilla myös merkitys. Tissit yms tyrkyllä, niin sitä saa mitä tilaa
Vierailija kirjoitti:
Olin monta vuotta erilaisissa treffipalveluissa. Yhtään kilttiä miestä en tavannut. Kiltit miehet pariutuvat jo nuorena. Jos mies on monta vuotta sinkku niin miehen luonteessa on vikaa. Diplomi-insinöörimiehet olivat päänsääntöisesti kaikkein riitaisimpia ja jäykimpiä, ei ihme, että olivat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä. Joka paikasta johon ilmoitukseni laitoin sain vain parisuhdetta etsivien vastauksia. Mitä te oikein kirjoitatte niihin profiileihinne?
Missä paikoissa olet ollut?
Kuvilla myös merkitys. Tissit yms tyrkyllä, niin sitä saa mitä tilaa
Noita häirikköviestejä on 95 % palveluissa, vaikka ei olisi kuvia tai yhtään paljasta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä kirjoita profiiliin sanaa seksi ollenkaan vaan sano vain etsiväsi tositarkoituksella. Mies joka etsii panoa näkee vain sen seksi-sanan eikä lue loppuun.
Tuo ei auta, kun nää tietyt miehet käyvät siitä huolimatta kaikki naiset läpi. Joskus onnistaa, vaikka profiilissa lukisi mitä.
Up