Vaimon toive
Vaimo toivoo että nuolisin hänen parhaan ystävänsä pillua. Ja voisinhan minä sitä nuollakin, mutta mietin vain onkohan tämä joku ansa? On ehdotellut nyt pariin otteeseen, ja minulta alkaa loppua aika kierrellä..
Kommentit (7)
Meilläkin aloite lähti multa naisena, mutta käytännön jälkeen olen armottoman mustasukkainen ja tuntuu pettämisestä.
Riippuu ihmisestä kestääkö vai ei.
Itseä kaduttaa niin hlvetisti enkä meinaa päästä yli millään.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin aloite lähti multa naisena, mutta käytännön jälkeen olen armottoman mustasukkainen ja tuntuu pettämisestä.
Noin siinä saattaa käydä. Naisella monesti mieli muuttuu. Eli miehenä kannattaa suhtautua varauksella, vaikka vaimo ehdottaisi. Ehdotushan miehen näkökulmasta kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ja niin se saattaa ollakin.
Hyi. Sano, että nuolee itse ensin. Sen jälkeen tuskin kehtaa ottaa pulttia...
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Sano, että nuolee itse ensin. Sen jälkeen tuskin kehtaa ottaa pulttia...
Miksi ihmeessä aloittajan vaimon pitäisi nuolla pillua? Se on miesten hommaa.
millanevaimo.liekö jo pettänyt sua ja haluu hyvittää
Vierailija kirjoitti:
No mistä se homma alkoi? Keskustelitko kaverisi kanssa ensin, ja tulit sitten hänelle ehdottaneeksi? Vai onko teillä ollut kimppakivaa jo aiemmin? Vai miten parisuhteessa-kaverisuhteessa asiat menee siihen pisteeseen, että pyysit miestäsi nuolemaan? Vai onko teillä erityisen intiimi ja läheinen suhde kaverisi-miehesi kesken?
Mitä sitten varsinaisessa aktissa tapahtui? Katsoitko vierestä, olitko poissa, olitko mukana, osallistuitko?
Ihmettelen vaan, kun mielestäni tällainen ei ole ihan jokaisen parin arkipäivää.
Mitä sinä vielä mietit. Tuohan on kohteliaisuus. On varmaan kehunut taitojasi. En miettisi hetkeäkään. Vaimon toiveet pitää aina täyttää. Vähän olen itsekin haaveillut, josko vaimo sanoisi, että kävisitkö naimassa vaimon leskeksi jäänyttä lapsuuden kaveria tai vaikka nuolemassa. Ei tarvitsisi kahta kertaa kehoittaa. Sitä odotellessa.