Auttakaa pliis äkkiä!!!
Mieheni on alkoholisti. Hän yritti päästä viinan kirouksesta irti ja onnistui olemaan lähemmäs 2 kk ilman. Pidempiäkin pausseja hänellä on. Silti aina lapsemme lomilla miehellä lähtee lapasesta ja hän aloittaa juomisen, kuten nytkin lapsen talvilomalla. Kun hän juo useamman päivän putkeen, niin hän muuttuu agressiiviseksi ja alkaa nimitellä minua lapsen kuullen. Keksii riidan aiheita ja henkisesti repii minua rikki. Manipuloi lapsen puolelleen ja haukkuu minua lapselle. Kenet voin soittaa kotiimme auttamaan tässä tilanteessa? Pakenin lukolliseen huoneeseen yksin jottei tarvisi tapella lapsen kuullen, mutta lapsi jäi isänsä kanssa, kun ei suostu tulemaan minun kanssani pois humalaisen isänsä luota.
Kommentit (59)
Viinan kirous, jep jep. Kas kun ei kuningas alkoholi. Tai alkon käyttö.
Soita 112. Pyydä poliiseja viemään mies putkaan. Pakkaa kamat, ota lapsi ja lähde. Mene ystävälle, hotelliin, toiseen kaupunkiin.
Aloita oma elämä.
Justiinsa joo. Kukaan ei tule keskustelupalstalle tässä tapauksessa apua hakemaan vaan soittaa poliisille tai hätänumeroon.
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa joo. Kukaan ei tule keskustelupalstalle tässä tapauksessa apua hakemaan vaan soittaa poliisille tai hätänumeroon.
Poliisit ovat jo kerran käyneet ja sanoivat että jos ei fyysistä välivaltaa ole, niin eivät tee asialle mitään. Kehoittavat vain miestä menemään nukkumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sä kuvittelit meidän voivan auttaa? Tulla paikan päälle vai?
Kuvittelin että joku osaisi neuvoa tahon, joka voisi tulla paikanpäälle.. lastensuojelu? Perheneuvolan työntekijä? Joka näkee miehen humalatilan ja auttaa puhumaan järkeä. Jos tässä ero tulee, niin mahdollisesti puoltaa minua huoltajuuskiistan tullessa eteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin että joku osaisi neuvoa tahon, joka voisi tulla paikanpäälle.. lastensuojelu? Perheneuvolan työntekijä? Joka näkee miehen humalatilan ja auttaa puhumaan järkeä. Jos tässä ero tulee, niin mahdollisesti puoltaa minua huoltajuuskiistan tullessa eteen.
Ap
Tuskin mikään taho tulee juuri nyt kun väkivaltaa ei ole.
Jos googletat oman kaupunkisi huoli-ilmotuksen ja teet sen miehestäsi? Tai lasu lapsen oloista jos hän kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Hän ei reagoi miehen muuttuneeseen käytökseen? Oma lapseni eristäytyy isästään kun tämä juo, ei koe turvalliseksi vaan on vain minun kanssani silloin.
Hei se olet sinä, jonka kuuluu nyt ottaa vastuu omasta ja lapsen turvallisuudesta. Ei ole ketään "vara-aikuista" joka soitetaan paikalle kun ikäviä tapahtuu, sinun lapsesi, sinun elämäsi, sinä otat sen omiin käsiisi ja viet lapsen pois moisen isän ulottuvilta. Sillä ei ole mitään väliä, millainen mies on selvin päin tai sillä että se yrittää irti viinasta tai millään muullakaan puolustuksella, lapsi on nyt tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Hän ei reagoi miehen muuttuneeseen käytökseen? Oma lapseni eristäytyy isästään kun tämä juo, ei koe turvalliseksi vaan on vain minun kanssani silloin.
Vain hetkellisesti, mutta isänsä on siitä ovela että onnistuu lahjomaan ja manipuloimaan lasta kännissä. Antaa herkkuja mielinmäärin, leikkii lapsen kanssa jne. Lapsi ei pidä tilannetta pelottavana vaan nauraa, kun isänsä haukkuu minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Vain hetkellisesti, mutta isänsä on siitä ovela että onnistuu lahjomaan ja manipuloimaan lasta kännissä. Antaa herkkuja mielinmäärin, leikkii lapsen kanssa jne. Lapsi ei pidä tilannetta pelottavana vaan nauraa, kun isänsä haukkuu minua.
Ap
No jos lapsellakin on niin hauskaa niin miksi sinne jonku lastensuojelutyypin pitäs pyyhältää paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Ap
No jos lapsellakin on niin hauskaa niin miksi sinne jonku lastensuojelutyypin pitäs pyyhältää paikalle?
No koska isi haukkuu äitiä. Lasun paikka!
Mistä tämä av-mammojen loputon viha meitä miehiä vastaan kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä av-mammojen loputon viha meitä miehiä vastaan kumpuaa?
Teidän tyhmästä käytöksestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Ap
No koska isi haukkuu äitiä. Lasun paikka!
Onko se sitten oikein, että lapsen kuullen isä nimittelee äitiä idiootiksi, valehtelijaksi, huoraksi ja kertoo lapselle, että
”äiti se taitaa ottaa uuden miehen” ? Tämäkö on pienen lapsen korville hyväksi?
Tämä palsta on taas täynnä todella ilkeitä ihmisiä. Onko tämä korona aika vienyt empatiakyvyn ihmisiltä täysin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Ap
Onko se normaalia, että lapsi joutuu kuuntelemaan kun isä nimittelee lapsen äitiä mitä hirveimmillä sanoilla ja opettaa samalla lapselle miten muita ihmisiä kuuluu kohdella?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on?
6- vuotias
Ap
Ap
Onko se normaalia, että lapsi joutuu kuuntelemaan kun isä nimittelee lapsen äitiä mitä hirveimmillä sanoilla ja opettaa samalla lapselle miten muita ihmisiä kuuluu kohdella?
Ap
Onko se normaalia, että jatkat suhdetta?
Viikolla dokaa ukko ja sinä vain palstailet.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei onneksi ole asiasta kokemusta. Muuten tietäisit paremmin.