Auttakaa pliis äkkiä!!!
Mieheni on alkoholisti. Hän yritti päästä viinan kirouksesta irti ja onnistui olemaan lähemmäs 2 kk ilman. Pidempiäkin pausseja hänellä on. Silti aina lapsemme lomilla miehellä lähtee lapasesta ja hän aloittaa juomisen, kuten nytkin lapsen talvilomalla. Kun hän juo useamman päivän putkeen, niin hän muuttuu agressiiviseksi ja alkaa nimitellä minua lapsen kuullen. Keksii riidan aiheita ja henkisesti repii minua rikki. Manipuloi lapsen puolelleen ja haukkuu minua lapselle. Kenet voin soittaa kotiimme auttamaan tässä tilanteessa? Pakenin lukolliseen huoneeseen yksin jottei tarvisi tapella lapsen kuullen, mutta lapsi jäi isänsä kanssa, kun ei suostu tulemaan minun kanssani pois humalaisen isänsä luota.
Kommentit (59)
Juu jotkut tekee tota ilman viinaa. En tiedä voiko alkoholistin kanssa olla ainakaan hyvässä parisuhteessa. Rukoilu voi auttaa.
Lapsi turvaa automaattisesti vahvempaan aikuiseen. Miksi se et ole sinä? Tee asialle jotain.
Pyydä joku sukulainen kylään. No en ainakaan suosittele ketään sossuja sinne.
Mitäs jos mä autan sua hitaasti, enkä äkkiä. Meneekö tää apu ihan harakoille?
Onko tämä palsta näin täynnä lahopäitä että ette ymmärrä mitä alkoholismi ihmisille tekee? Mulla ei ole tukiverkostoa kenelle soittaa ja siksi tämä onkin niin vaikeaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pakene turvataloon.
Ei täällä missä asun ole mitään turvakotia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juo seuraksi.
Niin että kaksi kännistä aikuista ja yksi turvaton lapsi?! Ei kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä palsta näin täynnä lahopäitä että ette ymmärrä mitä alkoholismi ihmisille tekee? Mulla ei ole tukiverkostoa kenelle soittaa ja siksi tämä onkin niin vaikeaa.
Ap
Jos hurjaksi menee niin mie soittaisin jeparit jeesaamaan..
No niin vissiin