Rintava, reitevä, persevä
Kommentit (34)
Noi on ihan OK mutta yleensä pakettiin sisältyy jäätävä roikkomaha joka on nounou.
Hoikat naiset taas on mun makuun enempi
Kyllä naisessa pitää olla paljon läskiä ja lihaa.
siis läskeistä?
Harva noista tykkää, moni ei muutakaan saa
Tavallisella miehellä ei ole varaa nirsoilla
Kuka tykkää muodokkaista naisista?
Muodokkaat OK, lihavat ei. Varsinkaan jo aiemmin mainitut mahamakkarat, leukaheltat jne.
Noista vaihtoehdoista ainoastaan rintava on ok, muut oksettaa.
Naisen täytyy olla sellainen että päällä ei pysy, sivulta/takaa ei ylety ja alle ei uskalla mennä...
Tämä on käsitykseni muodokkaasta naisesta:
Mun ex-mies varmaan tykkää. Sellaisen kanssa petti mua. mä olen kuivan kesän orava.
Videon Lissulla on kyllä muodot osapuilleen kohdallaan, on sekä rintava reitevä että persevä mutta roikkumaha loistaa poissaolollaan :0
Olen rintava, reitevä ja persevä, vaikka olisin alipainoinen ja myös nyt normaalipainoisena. Vyötärö on silti kapea eikä vatsakaan roiku. Ihmeellisiä oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Noi on ihan OK mutta yleensä pakettiin sisältyy jäätävä roikkomaha joka on nounou.
Just ajattelin, että ihan kuin minut olisi kuvattu, mutta puuttuu vain Mahava😂
Ja minusta on ihanaa se, että vihdoinkin saan miehiltä rauhan. En aio tästä olomuodosta enää luopua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taas on mitä ap tarkoittaa:
Vierailija kirjoitti:
Videon Lissulla on kyllä muodot osapuilleen kohdallaan, on sekä rintava reitevä että persevä mutta roikkumaha loistaa poissaolollaan :0
Pikkulikkoja joilla pari kokoa normaalia isommat rinnat, eihän noilla ole lantiota eikä reisiä.
Esimerkiksi Ellana Bryan on muodokas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taas on mitä ap tarkoittaa:
Oksennus nousi suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vahvaelämä-Lissu on kyllä eräs tuubin upeimpia ja tuotteliaimpia.
Siis tässä on nätti rintava, reitevä ja persevä:
Ai, mä luulin et noi on sukunimiä?