Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ruokavaliosi koostuisi ainoastaan niistä ruoista joista pidät eniten

Vierailija
11.03.2021 |

niin minkälainen ruokavaliosi olisi?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaattia, tuoreita yrttejä,  viiniä, kahvia, sitruunaa, lohta, tuoreita mustia viinimarjoja, mansikoita, Velkopopovick-Kozel-Dark olutta, härän ulkofileepihiviä , uusia perunoita paistettuja ahvenia

Ei oikeesti ees näyttänyt huonolta, syön paljon huonommin miltä tuo näyttää. Noita kuitenkin rakastan eniten

Tuossa on minun ensi kesän kesäruokavalioni kuvattuna. Todella herkullisen kuuloista.

Vierailija
62/75 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä aikuisena syö ruokia joista en pidä tai ruokia joita vain siedän, se pakotus jäi taakse kun muutin omilleni. Ihan täysipainoinen ruokavalioni on, joten "samanlainen kuin nykyisin". Liian paljon eri ruokia listattavaksi, mieltymykset vaihtelee myös vähän mm. vuodenajan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin- ja kylmäsavulohta, ceasar-salaattia eri lisukkeiden kanssa (katkarapu, kana ym.). Silloin tällöin hampurilainen tai intialaista.

Vierailija
64/75 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä syön nytkin. Miksi syödä jotain pskaa mitä inhoaa? Järvestä tulee kalat talvellakin, välillä ostan kaupasta lohta. Kasvissoppia, näkkileipää, voita, juustoa, tuoreita kasviksia ja lisäproteiini maitorahkasta tai raejuustosta ja aamupala aina puuroa mehukeitolla..

Ja tietysti joka ilta vähän viiniä!  Ja viikonloppuisin karkkia ja pullaa.

Muutin vuosi sitten mökille etätyömääräyksen johdosta ja täällä olen edelleen. Olen tehnyt itselleni luistinkentän mökkijäälle ja polkujuoksureitin 4 km :D 

Vierailija
65/75 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on siinä, että se mun lehtipihvi menettää herkullisuutensa, jos sitä saa joka päivä. Siksi syön myös hernekeittoa ja makaronilaatikkoa, jotka ovat ihan hyviä muttei niin hyvää kuin lehtipihvi.

Paino nousisi liikaa, jos söisin aina sitä herkullisinta.

Vierailija
66/75 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mitä syön nytkin. Miksi syödä jotain pskaa mitä inhoaa? Järvestä tulee kalat talvellakin, välillä ostan kaupasta lohta. Kasvissoppia, näkkileipää, voita, juustoa, tuoreita kasviksia ja lisäproteiini maitorahkasta tai raejuustosta ja aamupala aina puuroa mehukeitolla..

Muutin vuosi sitten mökille etätyömääräyksen johdosta ja täällä olen edelleen. Olen tehnyt itselleni luistinkentän mökkijäälle ja polkujuoksureitin 4 km :D 

Onko joillain ihmisillä oikeasti vaikeuksia ymmärtää kysymyksiä?

AP selkeästi kysyy ruuista, mistä PIDÄT ENITEN. Ei pelkästään siitä, mistä pidät vaan nimenomaan lemppariruuat. 

Vierailija
67/75 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joillain ihmisillä oikeasti vaikeuksia ymmärtää kysymyksiä?

AP selkeästi kysyy ruuista, mistä PIDÄT ENITEN. Ei pelkästään siitä, mistä pidät vaan nimenomaan lemppariruuat. 

Vastaus taisi tulla jo? Voin ehkä täsmentää vielä ykköseksi voissa paistetut tai haudutetut ahven- tai haukifileet.

Vierailija
68/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä, täysmaitoa ja sukkeria.

Vierailija
69/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikkoa, hampurilaisia, sinistä lenkkiä ja kaurapuuroa

Vierailija
70/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät- ja kesäkääryleitä dippikastikkeineen, tacoja naudan jauheliha- feta- ja kasvistäytteellä, lehtipihviä ja ranskalaisia, smetana-uunilohta, sipsiä ja tsatsikia, jälkkäriksi mansikka-kermavaahto-marenki-jäätelömättöä tai kermaan tehtyä suklaa-mannapuuroa..

Olen laiska kokkaamaan joten vain osa näistä on säännöllisesti ruokalistalla.

Vierailija
71/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli kysymys. Eikö tuon saman asian olisi voinut muotoilla yksinkertaisemmin niin, että: "Mistä ruoista pidät eniten?"

Vierailija
72/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaista ruokaa.

Vierailija
73/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ”jos”? En syö mitään mistä en pidä, joka päivä vain lempiruokia, eli italialaista, joskus sushia 👌🏻

Vierailija
74/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaa kaikissa eri muodoissaan. Kermaperunoita, kermakastiketta, kermamunkkeja, kermavaahtoa, kermalikööriä, kermakaramelleja ja kermaa pelkiltään.

Vierailija
75/75 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa, tuoreita mansikoita, mehua, hedelmiä, cheddaria, perunaa /liha tai kana, marjoja, kolaa, erikoisia voileipiä, piirakkaa, kakunpala, luonnonmukainen sipsi ja joku pastilli (tai karkki). Pakko myöntää että pizzaa ei voisi syödä kauaa, alkaisi kyllästyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi