Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mahdotonta löytää apua tarvitsevia ja ruoka-tavarat menevät roskiin.

Vierailija
11.03.2021 |

Kirjoitin ennen joulua seurakuntaan, että minulla on paljon ilmaista ruokaa ja haluasin lahjoittaa pois - kuivatarvikkeita, säilykkeitä etc. Ei tullut vastausta. Sitten laitoin ruuat nätisti laatikkoon ja porraskäytävään. Taas kukaan ei huolinut. Heitin sitten roskiin. Olen laittanut hienoja tavaroita näytille - lappu mukana, että saa ottaa. Esim Marimekon juttuja, Finlaysonin juttuja, hienoja astioita yms. Kukaan ei ole huolinut ja taas mennyt roskiin. Tänään vein roskiin kaksi karahvia, 60 eur maksanut uudenveroisen lelun ja lasirasian.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/6 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outia.

Soita sinne surakuntaan, älä kirjoita. Kuulet, miten kannattaa toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nettiäkö ei voi käyttää? Kuka niitä sieltä rappukäytävästä uskaltaa ottaa? Seurakunnat ei ota yksityisiltä mitään vajaita päiväysvanhoja ruokia jakeluun :D

Vierailija
4/6 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi rappukäytävästä mitään vaikka olisi kuinka nätisti laitettu ja lukisi saa ottaa. Voi olla kylkiäsenä luteita tai turkiskuoriaisia tai ties mitä muuta, joillakin ihmisillä on sairas huumorintaju.

Soita seurakuntaan ja kysy sieltä ohjeita miten ne voisi jakaa.

Vierailija
5/6 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Terveisin apua tarvitseva

Vierailija
6/6 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin Facebookissa paikalliseen puskaradioryhmään ilmoituksen ylimäärääisistä elintarvikkeista  ja löytyi oikein hyvin hakijoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan