Kaveri, joka haluaa aina nähdä, muttei koskaan soittele kuulumisia?
Tuntuu, että haluaa vain seuraa hienoihin paikkoihin. Ilman syytä ei koskaan soita, siis jutellakseen.
Kommentit (8)
Jos haluaa mieluummin tehdä jotain yhdessä kuin lätistä puhelimessa. Haluaa viettää aikaa kanssasi, mutta ei ole niin kiinnostunut ihan vaan juttelusta. Tai ehkä jännittää että juteltavaa ei riitä?
Ihan normaalia.. Ei tule koskaan soiteltua kavereiden kanssa lämpimikseen, vaan ainoastaan kun on asiaa tai sovitaan tapaaminen. Jutellaan sitten kasvotusten kuulumiset.
Ehkä hän ei tykkää puhua puhelimessa?
Itselläni oli joskus sellainen kaveri joka ei myöskään soitellut. Jos soitin itse hän ihmetteli miksen laittanut viestiä. Ei tullut koskaan luokseni kylään, mutta itse kävin kaverillani kun hän pyysi.
Sattuneesta syystä on nyt entinen kaveri... :D
Itse ennen koronaa aina mielummin tapasin ihmisiä, en vaan ole puhelimessa puhuja tyyppiä. Nyt menee sitten videopuhelulinjalla.
En minäkään koskaan soittele kenellekään, jos ei ole asiaa. Jos haluan jutustella niitä näitä, niin kutsun kylään tai ehdotan, että mennään paikkaan x.
Itsekin kauempana asuvien kavereiden kanssa tulee soittelen vaan joskus, koska näkeminen onnistuu harvoin. Samassa kaupungissa kaverien kanssa mieluummin sovin tapaamisen ja jutellaan sitten kasvokkain. Välillä on kiva nähdä ja vaihtaa kuulumiset jonkin tekemisen ohessa.
Mitä sitä soittelemaan, kerran käytte yhdessä milloin missäkin...