Lue keskustelun säännöt.
Voiko suhde toimia, jos kumppaneilla erilainen suhtautuminen seksiin?
11.03.2021 |
Jos toiselle seksi on tärkeämpää kuin toiselle, jos toisen mielestä orgasmi ei ole niin olennainen asia, mutta toisen mielestä on, toinen, toinen haluaa usein ja spontaanisti, kun taas toinen harvemmin ja pitkiä seissioita, ja jos mieltymyksetkin on ihan erilaiset?
Tällaisia valitettavasti joudun miettimään. Maailman ihanin ihminen - kumppanina ja romantiikassa. Mutta seksissä taas ollaan ihan erilaisia, enkä pidä meidän seksiä tyydyttävänä, lisäksi koen etten oikein seksissä syty kumppanista, eikä hän osaa tyydyttää minua.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Kuulostaa hyvältä, juuri tuollainen intohimo ja halu on minullekin tärkeää. ap"
En ole keksinyt mitään muuta järkevää syytä parisuhteeseen. Minua ei ole koskaan kiinnostanut raha, status, omaisuus, suku tai onko mistä oloista kotoisin. Ei kyllä virheetön ulkonäkö saati vaatetus, vaan ainoastaan sielu ja kokonaisuus. Kiinnostanut vain rakkaus ja intohimo. Omatkin vanhemmat ovat akateemisia ja itse stadista, vaimo työläisperheestä köyhemmistä oloista maalta. Mutta näillä eväillä rakkaus on ikuista.
Ehkä luin nuorena liikaa kirjoja, Jane Greystä Bagliin. Kuvittelin, että he elivät onnellisena elämänsä loppuun - siltä se nyt näyttääkin. Sain mitä halusin.
M62