Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko normaalia?
10.08.2006 |
itselläni on gynen mukaan jopa usein kaks munasolua/kierto. kertokaa kokemuksia, onko ovistikut paikallaan bongatessa ovulaatiota. nyt just pitäis menkat alkaa viikonloppuna ja gyne sano että uä näky et toinen(luultavasti) munasolu olis JUST puhkeamaisillaan, eli käski pitää mihen kotona ja visusti, jos meinaa.... ;)
yritystä takana 02/06 lähtien...!!!!
kiitos jo etukäteen jo joku viitsii vaivautua jaLUkea tämän...
kertokaa jos on samoja onkelmia(?)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tosi mielenkiintoista, olen nimittäin juuri itse miettinyt että onko mahdollista että ovulaatio olisi kaksi kertaa kierrossa.
Minulla on ennestään yksi lapsi, ja viime joulukuussa sain alkuraskauden keskenmenon, joka pisti kierrot aivan sekaisin.
Minä testasin pari viikkoa sitten ovistestillä vahvan plussan, ja nyt pari päivää sitten uudestaan. Viine ultrassa lääkäri totesi että munasarjani olivat pco-tyyppiset, ja siitä syystä ajattelin että ovulaatiotestit näyttävät minulla väärin ja ihan mitä sattuu.
Oli minun tilanteeni niin tai näin, on ainakin kiva tietää että kaksi ovulaatiota on tosiaan mahdolista saada.
Jotenkin olen aina kuvitellut että jos ovulaatio on tapahtunut, niin sitä automaattisesti seuraa kuukautiset - näin ei sitten ilmeisesti olekaan!
Kerro lisätietoja aiheesta, jos sinulla on!!