Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin tulee päänsärky aina sopivasti?

Vierailija
11.03.2021 |

Töissä on painetta. Jopas "Kaisan" päätä alkoi taas särkeä, migreenikös se siellä taas juilii? Saikkua lähtee "Kaisa" kesken työpäivän taas hakemaan, ihan kuin olisi vähän hymyillyt ulko-oven avatessaan. Miksi hän hymyilisi, jos migreeni vaivaa? Osaako joku kertoa?

Me muut, jotka "Kaisan" työt joudumme tekemään

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää sama perässä. Turha kateellisten itkeä.

Vierailija
2/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekä migreeni että jännityspäänsärkyhän on määritelmällisesti stressistä (migreeni stressihormoneieta ja jönnityspäänsärky stressistä johutuvata lihasjännitykseetä) aiheutuvia. Joten ei se ole sattumaa eikä se ole teeskenneltyä. Kysymyksesi on yhtä järkevä kuin se että miksi allergikko aina sattumalta saa oireita allergiansa aiheuttajasta tai miksi mökillä on aina lämmistä sen jälkeen kun takassa on ollut kunnon tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä saikkuhaukat tunnetaan. 😡

Vierailija
4/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh taas!! Nimenomaan koska alkaa stressata!!

Kaikilla ei ole vahva toimintakyky ja stressinsietokyky. Itse kun olin asiakaspalvelussa ja oli ale- viikonloppu, niin oksentelin aina työpäivän jälkeen siitä kun piti koko päivä puhua asiakkaiden kanssa.

EI OLE KIVA!

Vierailija
5/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh mitä hymyily liittyy kipuun? Ihme autisti kansa tämäkin.

Työelämä täynnä sivistym ättömiä jun tteja.

Vierailija
6/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole vahva toimintakyky ja stressinsietokyky. Itse kun olin asiakaspalvelussa ja oli ale- viikonloppu, niin oksentelin aina työpäivän jälkeen siitä kun piti koko päivä puhua asiakkaiden kanssa.

EI OLE KIVA!

Miksi Kaisa hymyili? Vastaa siihen äläkä kierrä kuin kissa kuumaa puuroa!

Vierailija
7/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, pitää tehdä Kaisankin työt, mutta silti ehtii märisemään vauvapalstalle.

Kai olet tarkistanut Kaisan facebookin ja instan, ettei vain esittele uutta sisustustaan siellä, mokoma migreenikko.

Vierailija
8/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitpa edes kerran sellaisen migreenin, mistä itse kärsin ajoittain. Ensin tulee näköhäiriö ja siitä tiedät että vartin-puolen tunnin päästä menee käsi ja jalka tunnottomaksi, iho puskee kylmää hikeä ja päänsärky alkaa pienestä pisteestä päättyen koko pään alueelle. Pelkäät että kuolet. Olo jatkuu, et saa unen päästä kiinni, valot ja äänet sattuu törkeästi joka paikkaan. Puolet kropasta on nyt tunnottomana, et näe kunnolla, täriset ja pelkäät ettet kuolekaan. Joskus saattaa tulla oksennus tai paskat housuun, mutta vessaan pääsy on lähes mahdotonta. Hiukan helpottaa, saat unen päästä vihdoin kiinni. Nukut 3 tuntia, heräät niskat täysin lukossa, olo on kuin olisi mankelin läpi mennyt ja syntynyt uudelleen, tasapaino heittelee, pää on edelleen kipeä. Seuraavat kolme päivää olet vielä tokkurassa ja pelkäät kokoajan, että kohtaus uusii hetkenä minä hyvänsä. Että pyörittele vaan silmiä migreenipotilaalle, mülkku

Vierailija
9/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OLE KIVA!

Mistä v itusta joku voi tietää miten olet tulkinnut ja nähnyt?!

Kasvatkaa aikuisiksi hyvät ihmiset, ihan oikeasti!! Toi on sivistyksen puutetta ettei ymmärretä kuinka vakavaa migreeni on.

Vierailija
10/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitpa edes kerran sellaisen migreenin, mistä itse kärsin ajoittain. Ensin tulee näköhäiriö ja siitä tiedät että vartin-puolen tunnin päästä menee käsi ja jalka tunnottomaksi, iho puskee kylmää hikeä ja päänsärky alkaa pienestä pisteestä päättyen koko pään alueelle. Pelkäät että kuolet. Olo jatkuu, et saa unen päästä kiinni, valot ja äänet sattuu törkeästi joka paikkaan. Puolet kropasta on nyt tunnottomana, et näe kunnolla, täriset ja pelkäät ettet kuolekaan. Joskus saattaa tulla oksennus tai paskat housuun, mutta vessaan pääsy on lähes mahdotonta. Hiukan helpottaa, saat unen päästä vihdoin kiinni. Nukut 3 tuntia, heräät niskat täysin lukossa, olo on kuin olisi mankelin läpi mennyt ja syntynyt uudelleen, tasapaino heittelee, pää on edelleen kipeä. Seuraavat kolme päivää olet vielä tokkurassa ja pelkäät kokoajan, että kohtaus uusii hetkenä minä hyvänsä. Että pyörittele vaan silmiä migreenipotilaalle, mülkku

Miksi Kaisa hymyili?

Vierailija
11/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OLE KIVA!

Hymy nostaa endorfiinitasoja, mikä helpottaa kipua. Kokeilisit joskus niin tietäisit...

Vierailija
12/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työnantaja niin mä yrittäisin niin suodattaa pois kaikki nämä apn kaltaiset katkeria pahansuopia.

Vierailija
13/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OLE KIVA!

Mistä v itusta joku voi tietää miten olet tulkinnut ja nähnyt?!

Kasvatkaa aikuisiksi hyvät ihmiset, ihan oikeasti!! Toi on sivistyksen puutetta ettei ymmärretä kuinka vakavaa migreeni on.

Niin, mutta miksi migreenistä kärsivä alkaisi hymyillä kesken kaiken ja juuri silloin, kun poistuu paikalta? Eikö se ole vähän outoa?

Vierailija
14/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee päänsärkyä nimenomaan stressistä. Jos se pitkittyy, rupean oksentamaan.

En kuitenkaan pidä saikkua sen takia, vaikka työkaverit ja asiakkaat ehkä toivoisivat. 

Vierailija
15/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hymyili siksi, että ap on katkera milloin mistäkin jollekkin ja tekee niistä jopa typeriä aloituksia av palstalle.

Vierailija
16/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin duunarialalla koska kun seisoo jaloillaan koko päivän, palvelemassa asiakkaita, se ylläpitää migreenikierre, sama juttu on lähisukulaisella.

Mitä enemmän asiakkaita, sen pahemmaksi muuttuu.

Lopetin koska minusta ei ollut siihen.

Vierailija
17/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oikea kuvaus, AP.

Vierailija
18/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden kolmois hermopotilaan kävelevän kasvoillaan jokin neopreenimaski. Selvästi sen silmät hymyili. Kehtasi.

Vierailija
19/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden kolmois hermopotilaan kävelevän kasvoillaan jokin neopreenimaski. Selvästi sen silmät hymyili. Kehtasi.

Nautin vertaus.

AP

Vierailija
20/21 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sopivasti pienen päänsäryn koronarokotteen otettuani ...illalla tuli ihan yllättäen kesti n. 15 min. Onko vakava sivuvaikutus rokotteesta....teenkö ilmoituksen fimealle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi