Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patologisen valehtelijan uhri

Vierailija
10.03.2021 |

Mitä tekisitte tilanteessa:
Olimme kavereita parin vuoden ajan, hän oli tosi mukava tyyppi kunnes tutustuimme paremmin.

Ihmettelin vähän kun hänen elämänsä oli niin dramaattista, ja välit olivat menneet kovin monen kanssa. Kuulin häneltä monesta ihmisestä asioita jotka olivat vaikeita uskoa, mutta ei minulla ollut syytä epäillä niiden todenperäisyyttä.

Sitten tuli päivä kun toinen ystäväni A. laittoi viestin että tämä uusi kaverini B. oli ottanut häneen yhteyttä ja kertonut minusta asioita jotka eivät todellakaan pitäneet paikkaansa.
Olin hänen mukaansa haukkunut ystävääni A. todella kauhein sanoin, kertonut että minulla on suhde hänen mieheensä ym.
Ja koska tämä B osaa olla todella uskottava niin oli vaikeaa saada A uskomaan että tuo ei ole totta! Vähitellen selvisi miksi moni tuttu ihminen käyttäytyi minua kohtaan niin oudosti.
Koska tämä B oli kertonut jokaiselle jotain valheita! Ja osa ei edelleenkään tiedä kumpaa meistä uskoa.

Nyt kun olen yrittänyt päästä hänestä eroon niin samalla hän vaan jatkaa minun mustamaalausta, apua! En uskalla sanoa mitään koska pelkään häntä oikeasti ja koska se vaan pahentaa tilannetta.Toivon että se jättäisi mut rauhaan!

Onko kellään kokemusta tai neuvoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä yksin tän asian kanssa.

Vierailija
2/4 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B saattas hyötyä psykiatrisesta koppihoidosta

😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B viettelis koppihoitajat, murhais pari halveksittavaa onnetonta, varastais toisten lääkkeet ja tilaa juuri sinun nimissäsi 20 kultaista paskapönttöä dubaista...

Kaikki on hallituksen syy.

Vierailija
4/4 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille vaan ilmoituksia jos joku valehtelee jatkuvasti, jospa se poliisien oven takana käyminen lopettaa sen ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä