Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisi ihanaa olla maailman ainoa ihminen.
Autistinen
10.03.2021 |
Jos mikään muu ei muuttuisi kuin että kaikki muut ihmiset katoaisivat, minä muuttuisin täydelliseksi ihmiseksi, eläisin ikuisesti tämän ikäisenä täällä maan päällä, kauppoihin ilmestyisi aina uutta ruokaa, eläimet eivät kävisi kimppuuni, en sairastaisi tai vammautuisi koskaan eikä minun tarvitsisi enää ikinä tehdä töitä. Muita ihmisiä en kaipaisi maailmaan lainkasn. Päinvastoin olisin onnellinen yksin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa