Puolisonne tekemiä asioita, jotka saavat olonne tuntumaan arvostetulta?
Kommentit (13)
Hän huoltaa mun auton ja moottoripyörän. Lämmittää mulle saunan.
Kun toinen oikeasti muistaa mitä on sanottu ja tarkoitan nyt ihan positiivisessa mielessä.
Tuo yllättäen kaupasta kirjan, jonka olen aikonut ostaa. Tiskaa ja siistii keittiön ruokailun jälkeen. Ei koskaan v....le minulle, eikä muutenkaan puhu rumasti. Antaa aamu- ja iltasuukon. Rapsuttaa selkääni, kun sitä kutittaa, ja pesee selkäni, kun kylvetään. Keittää aamukahvin. Käy ruokakaupassa. Lähtee tuekseni lääkäriin, koska inhoan käydä siellä. Pitää huolen, että minulla on tarpeeksi käteistä lompakossa korttien lisäksi. Tekee kaikki likaiset ja raskaat työt.
Kävi vieraissa yhden todella kauniin naisen luona.
Olis todella alentavaa, jos olis valinnut minua rumemman...
Kehuu päivittäin, osallistuu kotitöihin, keksii yhteistä tekemistä, haluaa olla seurassani vapaa-aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yllättäen kaupasta kirjan, jonka olen aikonut ostaa. Tiskaa ja siistii keittiön ruokailun jälkeen. Ei koskaan v....le minulle, eikä muutenkaan puhu rumasti. Antaa aamu- ja iltasuukon. Rapsuttaa selkääni, kun sitä kutittaa, ja pesee selkäni, kun kylvetään. Keittää aamukahvin. Käy ruokakaupassa. Lähtee tuekseni lääkäriin, koska inhoan käydä siellä. Pitää huolen, että minulla on tarpeeksi käteistä lompakossa korttien lisäksi. Tekee kaikki likaiset ja raskaat työt.
Ihana mies sinulla <3 hyvin olet valinnut
Vierailija kirjoitti:
Tämä lämmittää mieltäni.
Tekee kotitöitä, käy ruokakaupassa, ja kokkailee silloin kuin vain voi. Viettää paljon aikaa kanssani. Osoittaa kiitollisuutta, jos olen auttanut häntä vaikkapa työasioissa tai tukenut henkilökohtaisissa ongelmissa. Luo minulle soittolistoja ja lähettää biisejä, videoita ja artikkeleita, joista uskoo minun pitävän.
Toi/osti mulle uuden kirjan luettavaksi näin korona aikana.
Laittaa iltapalaa joka syödään yhdessä
On oppinut keskustelemaan enemmän
Putsaa auton ikkunat jäästä ja lumesta
Laittaa vaatteet pyykinpesukoneeseen, ohjelma päälle ja ripustaa pyykit narulle
Imuroi, vie roskat, pesee kylppärin ja saunan
Pesee ikkunat kesällä
Laittaa viikonloppuisin ruokaa
ja monenlaista muuta tilanteen mukaan.
Tehdään mm. kotitöitä tasapuolisesti, kumpi kerkeää joustavasti. Osaan vaikka vaihtaa auton renkaat jos tarvis ( esim. miehellä selkä kipeä).
Tekee mulle voimaannuttavaa äijäruokaansa.
Tuo kissalle jänniä tuoreruokayllätyksiä kaupasta ja juttelee sen kanssa.
Kunnioittaa rajojani. Hyväksyy ja ymmärtää introverttiuteni eli tässä tapauksessa sen, etten aina jaksa lähteä hänen mukaansa tapaamaan perhettä tai ystäviä.
Miehelläni on muutama tapa, joista pidän erityisesti
- hän kiillottaa viikonloppuisin minun kenkäni samalla kun omansa
- hän tekee perjantaisin töiden jälkeen koko viikonlopun ruokaostokset ja tuo ihan joka kerta minulle kukkia, yleensä tulppaaneja jos yhtään on niiden sesonki
- hän huolehtii autoni ajokuntoon kun olen lähdössä yksin tai lasten kanssa johonkin pitemmälle: käy tankkaamassa ja tarkistaa samalla rengaspaineet, täyttää pissapojan jne.
- keittää minulle joka aamu kahvia vaikka ei itse sitä juo, tekee myös teini-ikäisille aamiaista valmiiksi erityisesti kiireisinä kouluaamuina (mies on perheen aamuvirkku)
- pitää kiinni omasta ja minun rajoista ja yksityisyydestä; hoitaa vessa-asiansa ym. yksityisesti ja on muutenkin hienotunteinen
Naimisissa lähes 20 vuotta, lapsia kolme (13-18 v)
Yhteinen iltapäiväruokailu työpäivän jälkeen. Ulkoilu- ja kävelyreissut.