Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa lierukan asennus, vertaisktukea?

Vierailija
10.03.2021 |

huomenna edessä kuparikierukan asennus ja ainoa vaihtoehto oikestaan kun mikään hormonaalinen ehkäisy ei sovi. Minulla on toisaalta aika korkea kipukynnys eikä esim. koronatesti ole kertaakan tuntunut miltään mutta ei niitä vamaan voi edes verrrata!
Olisiko kellään hyviä kokemuksia, tai saa muuten vaan tsempata.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lierukan asennus satu yhtään. Mutta kierukan kyllä.

Vierailija
2/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki todella kipeää :( Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen tuo otsikon lierukka!:)

Mulla oli, asennus ei sattunut yhtään.

Kysy jos saat vaikka katsella puhelimesta jotain ajatukset vievää asennuksen aikana, jos jännittää.

Vierailija
4/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla teki todella kipeää :( Tsemppiä!

Apua, ikävä kuulla! :s kauanko se kesti?

Vierailija
5/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin se menee ja kestää vain hetken. Otan ja olen ottanut kierukan nimenomaan kuparikierukan katkotta kohta 27 vuotta ja kyllä sen kestää. Ehkäisyn helppous ja huolettomuus on minulle ja miehelle ihana asia.

Vierailija
6/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asennettiin hierukka ja vieläkin hiertää.

Vierailija
7/7 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lapsi synty kuparikierukka kädessä 30 v sitten. Raskaus oli pelottavaa aikaa, koska kierukkaa ei saatu poistettua. Hän sai pelätä, jos menee kesken. Se, että vauva otti kohdussa kireukan lelukseen,  pelasti mahdollisesti vauvan hengen.

Miksi miehesi ei katkaisuta piuhojaan,  hanki sterilisaatiota tai toiseksi parhaana vaihtoehtona sinä? En luottaisi hormoonittomaan kierukkaan. Kierukan toimintaperiaatekin on, että se abortoi jo alkuraskaudessa, joskus voi tulla kuukautiset siksikin myöhässä, mutta voi käydä myös samalla tavalla kuin ystävälleni, että huomataan pidemmälle edennyt raskaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme