Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pidetään mielenterveys potilaana kuulin juoruja

Vierailija
10.03.2021 |

Luotettavasta lähteestä eli mummoltani. Hän antoi mulle semmosen lapun jossa oli mielenterveysongelma juttuja. Sanoi että oikein mulle otti sen. En lähe enää ikinä mihinkään :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vinkki ykkönen Älkää koskaan muuttako pikkukaupunkiin

Vierailija
2/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikös sulla ole mt-ongelmia sen kiusaamisen takia? Et pysty menemään ihmisjoukkoihin tai opiskelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmottis

Vierailija
4/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä pikkupaikkakunnalle. Se vaan pahentaa ongelmia joita ei ole,mutta saattaa kohta olla. Ihan kivahan se on ku hulluna pidetään :_) lähden pois enkä ota kontaktia kenenkään joka on heikentänyt mun terveydentilaa.

Vierailija
5/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eikös sulla ole mt-ongelmia sen kiusaamisen takia? Et pysty menemään ihmisjoukkoihin tai opiskelemaan?

Tavallaan mut oon jo saanu lääkkeen siihen. Kokoajan tulee uusia syyttelyitä ni yritä pysyä skarppina.

Vierailija
6/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta nyt jo viimeinkin pois sieltä. Sä olet jahkuloinut sen asian kanssa ainakin vuoden täällä palstalla.

Vierailija
7/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko omasta mielestäsi mt-ongelmainen?

Vierailija
8/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkupaikkakunnalta, enkä koskaan ole peitellyt mt-ongelmiani. Päinvastoin kertonut niistä.

Eipä ole sen jälkeen kenelläkään ollut tarvetta kuiskia ja keksiä jotain omasta päästään.

Vierailija
9/9 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jotkut kiusaa tuolla tavalla sanomalla mt-ongelmaiseksi tai suosittelemalla terapiaa. Mullekin yks tuttu sanoi niin. Jännä vain että sukulaisissa on useampi lääkäri ja tuntevat mut paljon paremmin kuin tuo tuttu ja kukaan heistä ei pidä mua mt-ongelmaisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä