Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olit 80-luvulla?

Vierailija
10.03.2021 |

Mihin ryhmään kuulut 80-luvulla?

Mikä olit 80-luvulla?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nörtti-teini. 

Vierailija
22/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevariteini. 🤟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diinarit, punkkarit ja hämyt oli 70-luvun lopulla. Olin silloin yläasteella ja olin diinari.

Mut punkkareita oli kyl 80-luvullakin :)

Niin oli joo. Itse olin siis yläasteikäisenä diinari ja kasarilla discohile

Vierailija
24/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvun alussa näkymätön lukiolainen. En herättänyt huomiota oikeastaan millään lailla, enkä usko kenenkään edes muistavan minua enää. Olin hyvä koulussa, mutta laiskuuttani en niin hyvä, että minua olisi pidetty hikarina. Ei kiusattukaan, kun siitä ei kukaan olisi saanut mitään iloa.

Loput 80-luvusta olin opiskelija. Jos ulkonäön perusteella tuomittaisiin, olin varmaan sitten hippi. Kahdeksankymmenluvulla hippi oli kummajainen, mutta en osannut olla niin huomiotaherättävä, että minua olisi lopultakaan pidetty muuna kuin pikkuisen valtavirroista poikkeavana. Sellainen olen edelleenkin sekä sisä- että ulkopuolelta.

Vierailija
25/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi-esiteini-teini.

Muuten ensin kai nörtti, mutta en tietokoneisiin liittyen, perheessämme kun ei ollut tietokonetta(kuten ei vanhemmillani vieläkään).

Yläasteiässä löysin heavy rockin, joten alakulttuurimielessä kai kuuluin sitten hevarien kastiin,

Olin aika yksinäinen, joten en sillä tavalla tuntenut mihinkään ryhmään yhteenkuuluvuutta, kun ei oikein ollut mitään ryhmääkään.

Vierailija
26/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin/olen juntti. Sääliä saa ilmaiseksi. Kateus pitää ansaita.

Vierailija
27/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkin ja hevin maastoissa liihottelin.

Vieläkin liihottelen.

M47

Vierailija
28/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun lopulla hikke

Vierailija
29/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersportti-ATKnörtti-hevihemmo.

Kyllä, kaikkea näitä samaan aikaan.

Vierailija
30/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarin alussa olin legoilla ja sähköjunilla leikkivä lapsi. Kasarin lopussa tietokonetta takova nörtti.

31/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Buenos Airesissa ja pidin hevostallia. Ihan tavalliset kuteet paitsi ehkä iltaisin olin discohile. Kivaa oli.

Vierailija
32/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin "hämy". Pitkätukkainen maiharitakkinen Luonnonsuojelija. Vastustin ydinvoimaa ja kannatin Linkolan Impivaara-Suomea.

Nykyisinkin kannatan luonnonsuojelua ja Impivaara-Suomea, mutta myös ydinvoimaa.

En kannata kuitenkaan vihreitä, EU:a, globalisaatiota. Demokratiaa kannatan, mutta en yltiöfeminismiä.

Vierailija
33/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1980 olin virolainen pioneeri ja vietin kesän ihan mukavalla pioneerileirillä. Kahdeksan vuotta myöhemmin minusta tulikin yllättäen seurakuntanuori, joka etsi niin kovasti totuutta ja sai hyvin vanhollisen seurakunnan pastorin epätoivon valtaan typerillä kysymyksillä.

Vierailija
34/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin "hämy". Pitkätukkainen maiharitakkinen Luonnonsuojelija. Vastustin ydinvoimaa ja kannatin Linkolan Impivaara-Suomea.

Nykyisinkin kannatan luonnonsuojelua ja Impivaara-Suomea, mutta myös ydinvoimaa.

En kannata kuitenkaan vihreitä, EU:a, globalisaatiota. Demokratiaa kannatan, mutta en yltiöfeminismiä.

Nykyiset vihreät haluavat unohtaa liikkeensä juuret: Koijärvi ja Talaskangas jne. Nykyvihreille on tärkeintä asuttaa Suomi kehitysmaalaisilla alkuasukkailla.

Vierailija
35/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksi Suomen huippumalleista ja tein töitä myös ulkomailla.

Vierailija
36/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvusta 6,5 vuotta elin päivänvalossa eli olin pikkulapsuudessa

Vierailija
37/38 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 olin. Nykyään olen Markoboy87.

Vierailija
38/38 |