Nainen ei kerro minusta mieskavereille
1,5 vuoden seurustelukumppani, siis nainen, näkee välillä miespuolisia kavereitaan kahden kesken. Nämä miehet ovat yhtä uusia kavereita kuin minä hänelle kumppanina. Tuli riitaa asiasta, kun kysyin onko hän kertonut näille miehille, että on parisuhteessa. Nainen sanoi, että ei ole kertonut kun ei ole tullut puheeksi. Suutuin, koska osa näistä miehistä ollut ihastunut ja yrittänyt naistani, ja naiseni käy kahvittelemassa näiden miesten kanssa. Tiedän, että ei mitään pettämistä ole tapahtunut mutta silti kyseenalaista toimintaa parisuhteessa, jos ei EDES mainitse että seurustelee.
Mitä mieltä olette? Onko suuttumiseni oikeutettua?
Kommentit (37)
Minä kahvittelen, käyn syömässä tai lasillisella useita kertoja viikossa naispuolisten ystävieni kanssa. Seksiä en kuitenkaan harrasta läheskään heidän kaikkien kanssa. En, vaikka ovat lähes poikkeusesta kauniita, nuoria ja miellyttäviä.
Mun ex(mies) toimi aivan samalla lailla. Toiminta ei muuttunut vajaassa 3 vuodessa vaikka koitin puhua ja sopia voisiko hän ystävällisesti kertoa ihmisille joita tapaa että on suhteessa. Edes lähimmät kaverit eivät tienneet minusta juuri mitään ja luulivat että olen joku mielikuvitusolento jonka kanssa hän asui. Neuvoni on ettei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen ihmiseen joka pitää sua vain koska ilmeisesti hyötyy susta jollain tapaa. Tsemppiä :)
Ihan syystä loukkaannut ja pahoitat mielesi. Kertooko naispuolisille kavereille? Tapaatteko yhdessä toistenne kavereita? Kylläpä siihen syy on, että naisesi on jättänyt sinut joidenkin ystävyyssuhteiden ulkopuolelle ja pahasti haiskahtaa ettei se ole pelkkä ystävyys. Pitänee noita miespuolisia varalla, jos ei sinun kanssa onnistukaan. Move on.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex(mies) toimi aivan samalla lailla. Toiminta ei muuttunut vajaassa 3 vuodessa vaikka koitin puhua ja sopia voisiko hän ystävällisesti kertoa ihmisille joita tapaa että on suhteessa. Edes lähimmät kaverit eivät tienneet minusta juuri mitään ja luulivat että olen joku mielikuvitusolento jonka kanssa hän asui. Neuvoni on ettei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen ihmiseen joka pitää sua vain koska ilmeisesti hyötyy susta jollain tapaa. Tsemppiä :)
Ai niin ja minäkin luulin ettei pettämistä ollut tapahtunut, mutta kuinka ollakaan jälkeenpäin selvisi että kyllä olikin. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Menee vuosia ja elämää hukkaan väärän ihmisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun naisesi.
Miten naisilla voi olla "minun mieheni"?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vain ovat tällaisia, ei se välttämättä ole paha asia. Minunkin veljeni puhui tyttöystävästään vähintään vuoden, ennen kuin oikeasti tapasin hänet. Nyt he ovat olleet onnellisesti naimisissa jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen tekee selväksi muille miehille, että seurustelee, jos siis seurustelee tosissaan. Valitettavasti sinun tapauksessasi olet vain välietappi, eli nainen tähyilee muita miehiä ja ylläpitää asemia potentiaalisiin tuleviin kumppaneihin kertomatta sinusta.
Jep tässä nainen pitää varmaa tauditonta kullia vain sen aikaa kun tarvitsee.
Puolitoista vuotta olette olleet ja koko sinä aikana hänellä ja kavereillaan "ei ole tullut puheeksi", että nainen seurustelee!!! Ei nyt ihan kuulosta järkevältä selitykseltä. Kovasti en tuollaiseen leidiin luottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että ex-mies pelkäsi kavereiden yrittävän iskeä sinua tai sitten yritti vältellä kavereiden kateutta ja siitä syystä ei kertonut sinusta kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että ex-mies pelkäsi kavereiden yrittävän iskeä sinua tai sitten yritti vältellä kavereiden kateutta ja siitä syystä ei kertonut sinusta kavereille.
Kontrollifriikin puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kahvittelen, käyn syömässä tai lasillisella useita kertoja viikossa naispuolisten ystävieni kanssa. Seksiä en kuitenkaan harrasta läheskään heidän kaikkien kanssa. En, vaikka ovat lähes poikkeusesta kauniita, nuoria ja miellyttäviä.
Eli petät silloin tällöin? Ok, pysyisit yksin. Seurustelu ei ole mikään must.
Minulla on ollut aina niin että hyvin harva mies kiinnostaa. Siis todella harva. Joten on itsestäänselvää, ettei kaveruudessa miesten kanssa ole mitään romanttista, sen enempää kuin naistenkaan kanssa.
Tämäkin on siis mahdollista, ettei tule puhuneeksi koska ajatus on niin mahdoton.
Jopa saattaisi tuntua insestiseltä alkaa varoitella kaveria että ”olen nyt sitten varattu”, älä kuvittele mitään.
Elämäntyylivalintana tuo on hieman kyseenalaista. Parisuhden on kuitenkin niin suuri asia että sen voisi odottaa kerrottavan lähipiirille.
Jos nainen ilmoittaisi rehellisesti tilanteen, hän voisi saada aidompia kavereita, eikä miehiä jotka ensin ihastuvat ja jäävät roikkumaan. Se voi olla sinulle riski, jos joku kosija lähtee perään kyselemään ja tulee ovesta. Haluatko sellaista riskiä, et halua.
Rakastunut uskaltaa:
-kulkea käsi kädessä julkisella paikalla
-ottaa yhteisselfieitä ja muutenkin näyttää sua elämässään
-Puhua lähipiirille sekä uteliaille vieraille sinusta
-Tekee osansa teidän suhteenne eteen
-Uskalla olla oma itsesi samoin hänkin
Yksinkertaisesti.. Olette näkyvä tiimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun naisesi.
Miten naisilla voi olla "minun mieheni"?
Ukot tuppaa puhumaan emännästä tai vaimokkeesta. Kummatkin sanamuodot on yhtä esineellistäviä. Rakas, kulta jne. parempia
Käy kahvittelemassa miesten luona, mutta tiedät, ettei mitään pettämistä ole tapahtunut?
😂😂😂