Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan vanhoista Kalevalakoruista!

Vierailija
09.03.2021 |

Oon viime aikoina innostunut vanhoista kalevalakoruista ja oliskin kiva kuulla millaisia koruja teiltä muilta löytyy, mitkä on teidän suosikit tai mitä metsästätte? Tai mistä ette tykkää? Ja vanhalla siis tarkoitan käytännössä kaikkia joita KK ei tällä hetkellä myy.

Kalevala korulla kun ei oo mitään kunnollista vanhojen korujen mallistoa, niin en taida edes olla perillä siitä mitä kaikkia on aikanaan tehty! Omaa silmää viehättää ehkä eniten 90-luvun ja 2000-luvun alun korut kun ne on sellaisia vähän sirompia, mutta kyllä kaikilta vuosikymmeniltä olen löytänyt sellaisia joista olen tykännyt :)

Multa löytyy siis: Taivaankansi-riipus, Halli-riipus, Kuukiven koru -sarja, Helinä-sarja, hopeinen sormus 1638 sinisellä kivellä, Fauna-riipus, Tintti-riipus sekä Kalevankarhu sormuksena. Paljoa mulla ei siis vielä ole kun tämä innostus on herännyt vasta lähivuosina. Haaveissa olisi tällä hetkellä ainakin Elämän alku -riipus, mutta sitä ei kyllä meinaa oikein mistään saada. Erityisesti oon tykännyt noista eläinaiheisista koruista.

Mitenkäs teillä, minkälaisia löytyy ja mitä metsästätte? :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi