Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maija vilkkumaa kuvittelee itsensä "rocktähdeksi"?

Vierailija
09.03.2021 |

Onko hänellä joku harha itsestään.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on, ellei rockia? No rocknrollia se ei ole, mutta jotain muuta rokkia. Ei se iskelmääkään ole. Eikä popiksikin turhan raskasta.

Mitä väliä sillä on, miksi sitä nimittää? Jos se on ongelma, niin helpointa olla nimittämättä yhtään miksikään, korkeintaan vaikkapa musiikiksi. Jos tykkää, niin kuuntelee. Jos ei tykkää, niin ei kuuntele. Helppoa.

Vierailija
42/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta on Vilkkumaa pikkusen enemmän rock kuin se yx manselainen Kikka, sekin kai esiintynyt vuosikymmeniä, ihmettelen missä. Mut sehän pitää itseensä rockmuijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikka Laitinen tyrkkyjen isoäiti, niinkuin vilkkumaa

Vierailija
44/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija on kyllä paskin laulaja, ei osaa yhtään! S vika ja honottaa nenäänsä. Sehän puhuukin vaikeasti, onkohan sillä suu tai hammasvika? Surkeita biisejä. Tyypillinen lukion käynyt minä minä minä haluan runoja rustailla, menis töihin! 

Vierailija
45/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävireisin laulaja ever. Eikä ymmärrä havetä ja poistua. Niin ja vassari tietty

Vierailija
46/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttöjen ihailu sumentanut Maijan arvostelukyvyn. 

Vierailija
47/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maija ei taida tietää mitä rock on.

Runotyttö sukkahousuissaan. Säälittävää.

Mitä se sitten on? Hietala kiekumassa oopperaa tai joululauluja? Ei sillä että siinä mitään vikaa.

Popedan Pate on rock.

Eikä ole. Mansepoppia ja nykyisin iskelmä-Pate

Vierailija
48/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija on kyllä paskin laulaja, ei osaa yhtään! S vika ja honottaa nenäänsä. Sehän puhuukin vaikeasti, onkohan sillä suu tai hammasvika? Surkeita biisejä. Tyypillinen lukion käynyt minä minä minä haluan runoja rustailla, menis töihin! 

Miksi sen pitäisi mennä töihin? Sillä on varmasti 10 kertaa enemmän rahaa kuin sulla, joka selvästikään et edes lukioon selvinnyt. Säälittävä kateellinen palstainisijä.

Vierailija
49/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija on jo yli 60v siis vanhus. Ei ymmärrä tilaansa.

Vierailija
50/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija on jo yli 60v siis vanhus. Ei ymmärrä tilaansa.

Vanhus? Pikkasen huono provo.

Vierailija
51/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija on hyvä - erityisesti Ingalsin Lauran sanoitus mieleenpainuva. 

Vierailija
52/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi mennä töihin? Sillä on varmasti 10 kertaa enemmän rahaa kuin sulla, joka selvästikään et edes lukioon selvinnyt. Säälittävä kateellinen palstainisijä.

Miten ylipäätään koulutus sulkisi rock-tähteyden mahdollisuuden pois? Kannattaisi tutkia muutamia oikeita rock-tähtiä ja niiden koulutusta.

Vierailija
53/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kapea käsitys teillä on rockista. Maija on rock.

Olette vain ilkeitä, kun se on niin helppoa tällaisella foorumilla. En oikein ymmärrä tuollaista ihan turhaa ja lapsellista ilkeilyä. Keskenkasvuisia penikoita.

Ei ole kapea käsitys rockista. Vilkkumaa esittää rokiksi naamioitunutta iskelmää. 

Ilkeilyä en tajua minäkään, eikä sille ole mitään syytäkään, paitsi kateus. 

Vierailija
54/91 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 20-vuotias ei tiedä keski-ikäisiä artisteja niin en lähtisi sillä kehumaan.

Maija on enemmän rock kuin joku K aija Joo. 

Vierailija
55/91 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vielä nauraa ja maailmalle näyttää. Tuskinpa vaan enää tulee onnistumaan :D

Vierailija
56/91 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään koulutus sulkisi rock-tähteyden mahdollisuuden pois? Kannattaisi tutkia muutamia oikeita rock-tähtiä ja niiden koulutusta.

Vanhemmista rocklaulajista ainakin Aija Puurtinen, Kauko Röyhkä ja Liisa Akimof tulee mieleen joilla on akateeminen koulutus

Vierailija
57/91 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkuluomi on kyllä säälittävä olento

Vierailija
58/91 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummelimuusikot käyttää itsestään nimikettä rokkimimmi. Vaikkeivät tajua rokista mittään.

Eivät ole rock, mutta käyttävät sitä, koska haluavat käyttää sitä nimikettä.

Vierailija
59/91 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se vuosituhannen alussa ihan kova. Nykyäänhän se on pelkkä täti enää.

Vierailija
60/91 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV on nykyään ihan tosi sexy mama. Paljon paremman näköinen kun silloin uransa aikana parikymppisenä tribaalitatuoituna röökimuijana. Paljon naisellisempi ja huolitellumpi nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme