Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruoaksi teini-ikäiselle, joka ei pidä oikein mistään?

Vierailija
09.03.2021 |

Meidän perheessä laitetaan paljon monenlaista, hyvää ruokaa. Pidämme suomalaisista ruoista ja tykkäämme kokata esim. italialaista ja intialaista ruokaa, ja kokeilla kaikenlaisia uusia reseptejä. Kaikki muut syövät hyvällä ruokahalulla, mutta yksi perheessä ei pidä oikein mistään. Ei siinä muuten mitään, mutta hän on hyvin hoikka ja aina nälässä. Syö oikeastaan vaan keitettyjä perunoita tai keitettyä riisiä. Ei auta se, että kertoisi, mitä haluaisi syödä, tai kokkaisi itse, kun ei keksi mitään. Kaikenlaista on yritetty. Onko teistä joku vielä aikuisiässäkin hyvin nirso ruokansa suhteen? Millä te elätte? Osaisiko joku antaa vinkkejä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois ruokaisat salaatit, erilaiset keitetyt tai pannulla paistetut kasvikset? Onko liha ällötys vai mikä?

Vierailija
42/44 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap sä voisit aloittaa siitä että joko se syö samaa kuin muut tai sitten kokkaa omat safkansa. Sillä on ollut pakollinen köksä koulussa, se osaa ihan itse laittaa ruokaa joten sun ei tartte paapoa sitä.

Kotitaloustunnilla ei välttämättä opi mitään.

Esim. meidän kotsan ope oli ihan raivohullu huutaja. Kaikki piti jo osata itse. Ei auttanut eikä opastanut missään. Jos jotain ei osannut niin seurasi hirveä huuto tai hiljaista huokailua.

En osannut edes keittää vettä mennessäni yläasteelle ja pelkäsin hellaa ja mahdollista tulipaloa. Muistan miten hiki valui ja kädet tärisi kun yritin jotain soppaa keitellä kotsan tunneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plot twist:

Ap:n poika paljastuu makaronihulluksi.

Vierailija
44/44 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta. Haleja. Hyvä mieli parempi ruokahalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän