Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia olla nuori mies, joka ei pysty harrastamaan seksiä ilman romanttisia tunteita?

Vierailija
09.03.2021 |

Onko normaalia, että en pysty harrastamaan seksiä, jos en koe partneria kohtaan romanttisia tunteita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on.

Vierailija
2/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin kyllä nuorena miehenä aika lailla sellainen, ei ollut irtosuhteita. Joskus kyllä ajauduin hiplailuasteelle ystävätyttöjen kanssa, joihin olin tavalla tai toisella ihastunut. Nuo kerrat oikeastaan harmittavat vieläkin, vuosikymmenten jälkeen.

Ainoa oikea seksisuhde joka minulla on koskaan ollut, on kaksvitosena tapaamani vaimon kanssa. En tiedä onko se normaalia, mutta ainakin mulla se nyt vaan meni niin. Ei sillä normaaliudella niin väliä, kun tunsin kuitenkin sillä tavalla olevani oma itseni. Välillä ehkä vähän tuskaa kun kuitenkin samaan aikaan olin hyvinkin seksuaalinen, joten kyllä siinä sitten tuli ainakin opittua runkkaamaan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olen ollut samanlainen aina . Ikää kohta 60 ja kohta 37 v saman naisen kanssa .

Vierailija
4/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olin kyllä nuorena miehenä aika lailla sellainen, ei ollut irtosuhteita. Joskus kyllä ajauduin hiplailuasteelle ystävätyttöjen kanssa, joihin olin tavalla tai toisella ihastunut. Nuo kerrat oikeastaan harmittavat vieläkin, vuosikymmenten jälkeen.

Ainoa oikea seksisuhde joka minulla on koskaan ollut, on kaksvitosena tapaamani vaimon kanssa. En tiedä onko se normaalia, mutta ainakin mulla se nyt vaan meni niin. Ei sillä normaaliudella niin väliä, kun tunsin kuitenkin sillä tavalla olevani oma itseni. Välillä ehkä vähän tuskaa kun kuitenkin samaan aikaan olin hyvinkin seksuaalinen, joten kyllä siinä sitten tuli ainakin opittua runkkaamaan kunnolla.

Olisin voinut ite kirjoittaa tämän, ainoa ero että ikää oli 24. Jälkikäteen harmitellut ihan suoria ehdotuksia ja sormettanutkin märkää pillua ja otettu suihinkin. En vaan tajua mikä siinä oli että ilman tunteita hommat ei johtanu pidemmälle. 👍

Vierailija
5/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja kiintymys kuuluu nuoruuteen.

Vierailija
6/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aviomies ainetta. Toivottavasti löydän sun kaltaisen miehen.

Vierailija
7/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sitä kutsutaan demiseksuaalisuudeksi. :)

Vierailija
8/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Siihen tarvitaan todella vahva kiintymys.

Vierailija
9/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensäkään pitäisi harrastaa seksiä ilman tunteita? Aiotko ammattilaiseksi vai tahdotko vain kehuskella kavereille?

Seksisuhteillaan kehuskeleva on ihmisenä aika vajavainen, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
10/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Siihen tarvitaan todella vahva kiintymys.

Sanoi tuntemani demi.

Vierailija
11/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mukava joskus päätyä yhteen kaltaisesi miehen kanssa. Itse olen aina ollut se vähemmän kokenut osapuoli - vähillä seurustelukumppaneillani (mukaan lukien ex-aviomies) on ollut yhden yön suhteita ennen minua (minulla ei). Jos nykyinen suhteeni joskus päättyisi, luultavasti karaisisin itseni ja hankkisin ensi töikseni sarjan irtosuhteita. Ihan vain minimoidakseni erilaisesta seksihistoriasta aiheutuvan vitutuksen mahdollisessa tulevassa seurustelusuhteessa. Sepä olisikin sitten surkuhupaisaa, jos kaiken sen jälkeen törmäisinkin kaltaiseesi kultakimpaleeseen, jolla olisi ollut vain muutama kumppani elämässään, ja ainoastaan ”vakavissa” suhteissa. Mutta sellainen tuskin olisi näin kuusikymppisenä enää kovin todennäköistä.