Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linus ja Lotta-vaatteet...

Vierailija
06.08.2008 |

Tuli LinusLotta kuvasto syksy 2008 ja yllätyin todella miten kauniita vaatteita siinä on lapsille! Ja edullisia! Pitääkin tilata ja kokeilla!

Aiemmin olen sieltä tilannut Didriksson tuuliasun pojalle.

Muilla kokemuksia??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta tilatessa kannattaa huomioida, että heidän sivuillaan kerrotaan seuraavasti:

"Kuluttajansuojalakien mukaan sinulla on avoimessa kaupassa aina 14 päivän palautusoikeus. Ainoana ehtona on, että tavara palautetaan alkuperäisessä kunnossa, toisin sanoen ettei sitä ole käytetty tai pesty. Liitä aina mukaan alkuperäispakkaukset sekä lasku. Palautusten/vaihtojen yhteydessä sinä maksat itse palautuspostimaksun ja vastaat siitä, että palautus tulee takaisin meille. Jos tavara on väärin toimitettu tai viallinen, me tietenkin vastaamme palautuspostimaksusta."

Eli jos vaate ei olekaan kiva ja sopiva, niin siinä häviää postimaksut, kun palauttaa. Kuulin tästä tutulta ja päätin, että en varmasti tilaa tuolta mitään noilla ehdoilla. Itse asiassa luulen, että tuo ei ole edes kuluttajansuojalakien mukaista toimintaa.

Vierailija
2/2 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkäään tuollainen voi olla lain mukaista. Tottakai postimyynnissä on oltava täydellinen palautus- ja vaihto-oikeus, vähintään tuo 14 päivää, ja ilman muuta pitää olla asiakkaalle kulutonta tuo takaisinlähettäminen--siis normaali asiakaspalautuskäytäntö, niinkuin kaikilla muillakin kunnollisilla postimyyntifrimoilla on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän