Ärsyttää, kun mies erotessa suri vain lapsien kohtaloa
Ei tuntunut olevan ollenkaan pahoillaan, että jätän hänet. Lasten kohtaloa suri ja itkikin. Harmittaa.
Kommentit (12)
No mitä sitä suremaan ihmistä, joka ei enää rakasta?
Olet kuin yksi exäni. Kun se jätti minut, keräsin kamani ja lähdin. Se ilmeisesti ärsytti ja perään tuli syytöksiä, etten ole häntä koskaan rakastanutkaan. Vastasin, että en minä ainakaan halua olla ihmisen kanssa, joka ei halua olla minun kanssani. Taisi ärsyttää vielä enemmän. Olisiko se halunnut, että olisin anellut takaisin? Ei ainakaan vaikuttanut helpottuneelta, kun pääsi minusta eroon.
Sureminen ei taida kauheasti auttaa, jos sen näyttää jättäjälle, joillakin se pahentaa tilannetta. Jos miehellä on lapset etusijalla siinäkin asiassa. Lapsilla on edelleen kyllä kaksi vanhempaa, ei ole pakko muuttaa kauas. Lapset tarvitsevat äitiä ainakin
Lapset tarvitsevat molempia vanhempia,on erottu tai ei.
Naiset aina olettaa miesten itkevän perään.
Sitte ex julistetaan narskuksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina olettaa miesten itkevän perään.
Sitte ex julistetaan narskuksi.
Näin. Luulen kyllä, että aloitus on provo. Toisaalta tiedän naisen, joka tosiaan jätti miehensä ilmeisesti "näpäyttääkseen" jostain pikkuasiasta, ja huomionkipeydestä. Sitten masentui kun mies ei ollut millänsäkään vaan löysi itselleen parissa kuukaudessa uuden naisen. Näillä ei onneksi ollut lapsia.
Ap sen sijaan ei tunnu välittävän lapsistaan tippaakaan. Toivottavasti mies saa yksinhuoltajuuden.
Vierailija kirjoitti:
Lasten.
Ei lapsien.
Molemmat taivutusmuodot ovat oikein. Ks. kielitoimistonsanakirja.fi
Ollut näin pitkään kanssasi vain lasten takia. Ei jää kaipaamaan sinua, mutta suree lasten elämän sekoittamista.