Mielipide ihmisten järjen juoksusta?
Mitä mieltä esim tästä.
Otetaan kohteeksi sellainen ihminen joka voi pahoin ja hänellä on tullut iso kolaus elämässä. Kiusataan ja autotaan päätä minkä kerkeää. Sitten kun uhri sanoo vähän takaisin niin sitten juostaankin poliisille itkemään. Kun juoksetaan poliisille itkemään niin onko varmasti kerrottu myös samalla sen mikä edelsi tilannetta vai kerrotaanko vain se mitä kiusattu sanoi? Tässä miettimistä tälle päivälle.
Kommentit (6)
Ainahan se vika on toisessa ja näin kerrotaan kavereillekin antaen kuva että itse oli täysin viaton. Lähes joka ihminen näin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se vika on toisessa ja näin kerrotaan kavereillekin antaen kuva että itse oli täysin viaton. Lähes joka ihminen näin toimii.
"Lähes joka ihminen" :D :D :D Sinun geenisairas perheesi ja muu "lähipiiri" olette sellaisia, muutoin todella harvinaista.
Kolllektiivisuuus varmaan on se mikä näkyy ihmisten käyttäytymisessä. Eli samantyyppiset kokemukset tai eriäävät kokemukset joihin voi samaistua tai ei voii samaistua, mikä yhdistää tai ei yhdistä.
Minä hyväksyn vain ehdottoman rehellisyyden ja molempia osapuolia kuulemalla tasapuolisesti.
Eihän muuten tule tulosta.
Naurettava